اخبار و رویدادها: نشست مجازی هیات رئیسه با شورای دانشكده مهندسی شیمی و مواد

نشست مجازی هیات رئیسه با شورای دانشكده مهندسی شیمی و مواد
سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰- ۱۲:۰۳:۱۷

نشست مجازی هیات رئیسه با شورای دانشكده مهندسی شیمی و مواد

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود در نشست مجازی با رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی و مواد این دانشگاه گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه صبح روز دوشنبه 30  فروردین ماه سال 1400 با رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی و مواد این دانشگاه به صورت مجازی گفتگو نمودند.

دكتر جعفری رئیس دانشكده مهندسی شیمی و مواد دانشگاه، در این جلسه به ارائه گزارشی آماری پیرامون دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف، اعضای هیات علمی، تجهیزات، آزمایشگاه، كارگاه ها، قراردادهای اتمام یافته و در حال اجرا و همچنین تعداد مقالات پرداخت و در ادامه ضمن تشكر از هیات رئیسه دانشگاه به بیان مشكلات و نیازمندی ها و همچنین برنامه های آتی جهت توسعه این دانشکده اشاره نمود.

طی این نشست مجازی دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه، ضمن تقدیر و تشكر از دکتر جعفری بابت ارائه گزارشی کامل و همچنین اعضای هیات علمی، برگزاری چنین جلساتی همراه با نقد و پیشنهادات کاربردی را موجب پیشبرد بهتر و بیشتر اهداف مجموعه عنوان نمود و ضمن تاکید بر اهمیت همدلی، همراهی و کارگروهی در دانشکده، ، خاطر نشان کرد: اعضای محترم هیات علمی در تهیه شیوه نامه ها و آیین نامه های مختلف در حوزه های دانشگاه مشارکت نقش آفرینی بیشتری داشته باشند. با این مهم میزان همزایی زیادتر و در تصمیم سازی ها موثر است. وی تاکید کرد در استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی باید با برنامه ریزی مناسب، حداکثر بهره وری را داشته باشیم و در افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه با خدمات آزمایشگاهی و فنی ومهندسی تاثیرگذار باشیم.

در طی این نشست كه با هدف هم فكری و هم اندیشی در جهت بررسی مشكلات موجود و حل آن ها به صورت مجازی  برگزار شد، برخی از اعضای هیات علمی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. همچنین دکتر ایزدی فرد معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دكتر علی دستفان معاون پژوهش و فناوری و دکتر رضا شیخ معاون اداری و مالی دانشگاه به سوالات طرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

photo_2021-04-20_12-16-12

78

12345