اخبار و رویدادها: نشست مجازی هیات رئیسه با شورای دانشكده علوم ریاضی

نشست مجازی هیات رئیسه با شورای دانشكده علوم ریاضی
سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰- ۰۸:۲۹:۵۱

نشست مجازی هیات رئیسه با شورای دانشكده علوم ریاضی

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود در نشست مجازی با رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده علوم ریاضی این دانشگاه گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 23 فروردین ماه سال 1400 با رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده علوم ریاضی این دانشگاه به صورت مجازی گفتگو نمودند.

در ابتدای جلسه دكتر مهدی قوتمند رئیس دانشكده علوم ریاضی ضمن تشكر از هیأت رئیسه دانشگاه، گزارش مبسوطی از فعالیتهای دانشکده به ویژه در بخشهای آموزشی و پژوهشی ارائه دادند. ایشان در گزارش آماری عملکرد دانشکده به مواردی چون تعداد کل دانشجویان مقاطع مختلف در طی سالهای اخیر، دروس سرویسی ارائه شده به سایر دانشکده­ها، تعداد اساتید فعال و پرونده های مختلف مثل ترفیع، تبدیل وضعیت استخدامی و ارتقای مرتبه علمی، تعداد مقالات علمی و پژوهشی منتشر شده در نمایه های مختلف و همایشها و سمینارهای علمی اشاره نمودند.

 قوتمند با ذکر توانمندی ها و امکانات دانشکده علوم ریاضی، به راه اندازی رشته های جدید در این دانشکده و افتخارات کسب شده توسط اساتید در بخش مجلات علمی پژوهشی و دانشمند 2 درصد برتر جهان اشاره نمود و در پایان به بیان مشکلات موجود و برنامه های در دست اقدام دانشکده پرداخت.

در ادامه این نشست مجازی دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه، ضمن قدردانی از همراهی اعضای هیات علمی دانشکده علوم ریاضی و بیان نقطه نظرات، بر پیگیری امور مربوط به معاونت آموزشی تاکید نمود و ابراز داشت: برخی از امور که در قالب شیوه نامه است مسیر اداری خود را طی خواهد کرد و بررسی پرونده های ارتقاء با توجه به حساسیت، دقت لازم و حجم قابل توجه پرونده ها، نیازمند زمان و صبر همکاران است که به مرور و در طی چند ماه آتی اجرایی خواهد شد.

دکتر فاتح با اشاره به شرایط سخت مالی در سال گذشته و مدیریت مالی صورت گرفته، بر انجام کلیه تعهدات توسط دانشگاه اشاره نمود و گفت: در شرایط سخت کرونا تلاش داشتیم تا از ابزار و امکانات دانشگاه به خوبی استفاده نمائیم و خوشبختانه توانستیم با استفاده از سامانه های اداری و همچنین راه اندازی سامانه آموزشی موفق، کلیه امور آموزشی و برگزاری جلسات را به صورت مجازی اجراء نماییم تا در این شرایط سخت کرونایی سلامت جامعه دانشگاهی حفظ شود. ایشان همچنین ضمن تاکید بر ایجاد محیطی آرام در سایه تعامل، یکی از عوامل اصلی موفقیت و پیشرفت در دانشگاه را همدلی و همفکری عنوان نمود.

 در طی این نشست كه با هدف هم فكری و هم اندیشی برگزار شد، تعدادی از اعضای هیأت علمی به بیان نقطه نظرات خود در زمینه فعالیت های آموزشی و پژوهشی و راهكارهای رسیدن به اهداف دانشگاه پرداختند و در پایان اعضای هیات رئیسه دانشگاه به سوالات مطرح شده پاسخ و نكاتی را یادآور شدند.

photo_2021-04-13_08-38-07

12345