اخبار و رویدادها: قهرمانی تیم والیبال دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی شاهرود

قهرمانی تیم والیبال دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸- ۱۴:۱۶:۳۸

قهرمانی تیم والیبال دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی شاهرود

دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان دختر دانشگاه¬ها و موسسات آموزش عالی منطقه۹ کشور، جواز حضور در پانزدهمین المپیاد دانشجویان را کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مسابقات قهرمانی والیبال دانشجویان دختر دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور در قالب ۴گروه سه تیمی در مرحله مقدماتی به صورت دوره ای به رقابت پرداختند که در پایان از گروهA دانشگاه صنعتی شاهرود با دو برد به عنوان سرگروه و دانشگاه بینالود نیز با یک برد به عنوان دومین تیم از این گروه به مرحله یک هشتم صعود کردند و از گروه B دانشگاه سمنان با دو برد و دانشگاه سناباد گلبهار با یک برد به عنوان اول و دوم گروه خود به مرحله یک هشتم صعود داشتند.

در ادامه از گروهC  دانشگاه فنی و حرفه ای الزهرا(س) و دانشگاه امام رضا(ع) به عنوان اول و دوم گروه خود و از گروهD  نیز دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه بیرجند به عنوان اول و دوم گروه خود به مرحله یک هشتم صعود کردند. در مسابقات دور یک هشتم سرگروه، گروه A دانشگاه صنعتی شاهرود با دوم گروهD دانشگاه بیرجند به رقابت پرداخت و اول گروه D دانشگاه فردوسی مشهد با تیم دوم گروه A  دانشگاه بینالود رقابت کرد. از گروه B نیز دانشگاه سمنان به عنوان سرگروه با دانشگاه امام رضا دوم گروه C به رقابت پرداخت و دانشگاه فنی وحرفه ای الزهرا(س) به عنوان اول گروهC  با تیم دوم گروهB  دانشگاه سنابادگلبهار به رقابت پرداخت.

 در نهایت چهار تیم در یک رقابت فشرده و نفس گیر دانشگاه سمنان، فنی وحرفه ای الزهرا(س)، فردوسی مشهد و صنعتی شاهرود به دور نهایی راه یافتند و در روز یکشنبه مورخ 13 بهمن ماه جاری دو تیم فردوسی مشهد با فنی وحرفه ای الزهرا(س) به رقابت پرداختند و دانشگاه سمنان با دانشگاه صنعتی شاهرود که در روز دوشنبه مورخ 14 بهمن ماه، بازنده ها باهم و برنده ها بایکدیگر رقابت کردند که  درنهایت تیم دانشگاه صنعتی شاهرود قهرمان این دوره، فنی وحرفه ای الزهرا نائب قهرمان و فردوسی مشهد مقام سوم را در این دوره از مسابقات کسب کردند.

لازم به ذکر است تیم دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات جواز حضور در پانزدهمین المپیاد دانشجویان کشور در تابستان سال ۹۹ به میزبانی دانشگاه گیلان را کسب نمود.

روابط عمومی دانشگاه این موفقیت را به تمامی ورزشکاران، مربی، همکاران مدیریت تربیت بدنی، مسئولین و جامعه دانشگاهی تبریک عرض می نماید.

photo_۲۰۲۰-۰۲-۰۴_۰۸-۰۰-۱۳

12345