اخبار و رویدادها: ديدار هيات رئيسه و دانشكده شيمي دانشگاه صنعتي شاهرود

ديدار هيات رئيسه و دانشكده شيمي دانشگاه صنعتي شاهرود
سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸- ۱۴:۳۲:۵۵

ديدار هيات رئيسه و دانشكده شيمي دانشگاه صنعتي شاهرود

هيات رئيسه دانشگاه صنعتي شاهرود از دانشكده شيمي اين دانشگاه بازديد و با اعضاي هيات علمي آن ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره اي هيات رئيسه دانشگاه با شوراي دانشكده ها، رئيس دانشگاه و اعضاي هيات رئيسه روز دوشنبه 29 دي ماه سال جاري از دانشكده شيمي اين دانشگاه بازديد و با اعضاي هيات علمي و رئيس اين دانشكده ديدار و گفتگو كردند.

IMG_0004

IMG_0000

دكتر مهدي ميرزايي رئيس دانشكده شيمي دانشگاه در ابتداي اين جلسه ضمن تشكر از هيات رئيسه به ارائه گزارشي در خصوص فعالیتهای علمی و پژوهشی اعضاي هيات علمي، تعداد دانشجویان، كارشناسان آموزشی، آزمايشگاه های آموزشی و تحقيقاتي پرداخت. ویدر ادامه به درخواست ها و نيازمندي هاي مرتبط با پيشبرد اهداف اين دانشكده اشاره نمود و رعایت نکات ایمنی و فراهم نمودن شرایط ایمنی در آزمایشگاههای دانشکده را جزء برنامه های اصلی و ضروری دانست. ايشان در اين ديدار برنامه هاي آتي دانشكده را مطرح و در خصوص مشكلات موجود نقطه نظرات خود را بيان كرد.

طي اين ديدار دكتر فاتح رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود، ضمن تشكر از رئيس و اعضاي هيأت علمي این دانشكده به اهمیت بهره مندی از مشورت با همکاران و به خصوص روسای دانشکده ها تاکید نمود و بيان داشت: ماموریت گرایی و تغییر ساختارهای دانشگاه ها نیازمند فکری جدید، چاره اندیشی و ایجاد فضای کاری آموزشی، پژوهشی، فناوری، کارآفرینی و روابط بین الملل برای اساتید است.

دكتر فاتح ضمن اشاره به موارد با اهميتي در سطح دانشگاه، خاطر نشان كرد: دانشکده ها باید با برنامه ریزی دقیق با طرح جدید ساختاری نسبت به فعالیت های مختلف اقدام نمایند. همچنین طرح دروس مهارتی کاربردی و رشته های جدید میان رشته ای و کاربردی، ایجاد فناوری های نوین و فعالیت های تحقیقاتی درشرکت های دانش بنیان، حل معضلات و مشکلاتی جامعه و کاربردی سازی پایان نامه ها و رساله ها از اقداماتی می تواند باشد که همه دانشکده ها باید در برنامه های 5 ساله آتی خود براساس اسناد بالا دستی وزارتی اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه با اشاره به ایجاد ارتباط فعال با صنایع شیمیایی کشور از جمله پدافند شیمیایی خاطر نشان کرد: این ارتباطات می تواند نقش و جایگاه این دانشکده را در سطوح مختلف ارتقا بخشد، به همین منظور اساتید نقش فعال تری در این خصوص ایفاءنمایند.

دکتر فاتح به ارتقا همکاری های بین المللی اساتید و اهمیت حضور همکاران از دانشگاه های معتبر خارجی تاکید نمود و یادآور شد: همکاری علمی، تحقیقاتی و پژوهشی با همکاران و اساتید ایرانی مقیم خارج از کشور و اساتید خارجی می تواند کمک شایانی به سطح و پیشرفت دانشگاه نماید.

در طي اين نشست كه با هدف هم فكري و هم انديشي در جهت بررسي مشكلات موجود و حل آن ها در اين دانشكده برگزار شد، دكتر شیخ معاون اداري و مالي، دكتر دستفان معاون پژوهش و فناوري و همچنین دکتر گودرزی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در خصوص مسايل و مطالب عنوان شده پیرامون دانشكده و پرسش هاي  اعضاي هيات علمي پاسخ دادند.


کلمات کلیدی: #بازدید #دانشکده #هیأت #علمی #شیمی
12345