اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه و دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶- ۱۴:۰۲:۲۶

دیدار هیات رئیسه و دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشکده علوم ریاضی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو کردند.

درابتدای جلسه دکتر هاشمی رئیس دانشکده ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور هیأت رئیسه گزارشی در خصوص آمار از دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی، اعضای هیأت علمی، برگزاری کارگاه های آموزشی و ارتقای مرتبه علمی طی یک سال اخیر ارائه نمود. ایشان با اشاره به برگزاری چهاردهمین کنفرانس آمار در شهریور ماه سال 97 به بیان نقطه نظرات و نیازمندی های دانشکده جهت برگزاری هرچه بهتر این کنفرانس تاکید نمود.

IMG_0030

طی این دیدار رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشکر از رئیس دانشکده، مدیران گروه و اعضای هیأت علمی گفت: دانشکده ریاضی از جمله دانشکده های پایه ای و زیربنایی برای یک دانشگاه صنعتی است و جایگاه ویژه و قابل توجهی دارد.

دکتر فاتح با اشاره به وجود 2640 دانشگاه و موسسه آموزش عالی در کشور، ایجاد بی رویه دانشگاه ها و رشته ها و تعداد زیادی فارغ التحصیل را یکی از دلایل بروز بیکاری عنوان نمود و ابراز داشت: این حجم از فضای فیزیکی و نیروی انسانی به علت عدم تصمیم گیری مناسب شاید بلا استفاده بماند.

IMG_0010

وی همچنین به همکاری تمام مسیولین و نهادها در خصوص پیشگیری از کاهش دانشجویان، افزایش افراد بیکار و مشکلات آموزش عالی تاکید نمود.

در ادامه این دیدار هیات رئیسه دانشگاه ضمن بحث و تبادل نظر به سوالات مطرح شده از جانب اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.            

IMG_0000                                                                                                                                                           

12345