اخبار و رویدادها: تقدیر از پيشكسوت مهندسي معدن دانشگاه

تقدیر از پيشكسوت مهندسي معدن دانشگاه
پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵- ۱۶:۵۳:۴۰

تقدیر از پيشكسوت مهندسي معدن دانشگاه

به همت دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك دانشگاه صنعتي شاهرود، طي مراسمي با شكوه از پيشكسوت مهندسي معدن اين دانشگاه، دكتر رضا خالوكاكايي تقدير و تجليل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، صبح روز دوشنبه 16 اسفند ماه جاري طي مراسمي با شكوه با حضور مسئولين، اساتيد، اعضاي هيات علمي، دانشجويان، دوستان و تيم فوتبال كاركنان دانشگاه از پيشكسوت مهندسي معدن، دكتر رضا خالو كاكايي تقدير و تجليل به عمل آمد.

در اين مراسم دكتر محمدمهدي فاتح رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود، با اشاره به پيشينه اين دانشگاه در طول ساليان گذشته و مدرسه عالي معدن، تلاش و زحمات افراد زيادي را لازمه موفقيت هاي امروز دانشگاه صنعتي شاهرود دانست. دكتر فاتح ضمن تقدير از اساتيدي همچون دكتر رضا خالوكاكايي، سر كلاس رفتن را به نوعي تقديم عمر، تجربه و همچنين تقديم زندگي به دانشجويان عنوان كرد و گفت: ساختمان كنوني دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك تنها بخشي از فعاليتهاي ارزشمندي است كه دكتر كاكايي در طول مسئوليتشان بر دانشكده به انجام رساندند. رئيس دانشگاه ضمن تاكيد بر مقام استاد، آموزش را امري حائز اهميت دانست و افزود: هيچ تحولي انجام نمي گردد مگر آنكه قبل از آن آموزشي صورت پذيرد.

دكتر عليرضا عرب اميري رئيس دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك دانشگاه در ابتدا ضمن خير مقدم، از برگزاركنندگان اين مراسم قدرداني نمود.

حجت الاسلام و المسلمين فندرسكي مسئول دفتر نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه و همچنين دكتر محمدرضا سلطاني مدير پژوهش و فناوريهاي نوين شركت تهيه و توليد مواد معدني ايران در اين مراسم ضمن تقدير از زحمات و تلاشهاي پيشكسوت مهندسي معدن دكتر رضا خالو كاكايي در خصوص مقام استاد به ايراد سخنراني در اين خصوص پرداختند.

دكتر رضا خالوكاكايي پيشكسوت مهندسي معدن اين دانشگاه به مدت 8 سال در مراكز صنعتي و معدني به كسب تجربه پرداخت و در سال 1369 در دانشگاه صنعتي شاهرود به عنوان عضو هيات علمي به استخدام در آمد. پس از مدتي براي اخذ مدرك دكتري تخصصي به دانشگاه ليدز انگلستان رفته و سپس مجددا در سال 1379 به شاهرود برگشت. ايشان در طول مدت خدمتشان داراي مسئوليتهاي اجرايي متعددي از جمله، 5 سال مدير گروه معدن و 7 سال رئيس دانشكده مهندسي معدن اين دانشگاه بود. وي به مدت 20 سال به عنوان عضو شوراي دانشگاه، 4 سال عضو هيات مميزه، 6 سال عضو كميسيون تخصصي و 4سال عضو شوراهاي تحصيلات تكميلي، آموزشي-پژوهشي و هيات جذب دانشگاه فعاليت داشته اند. همچنين راه اندازي مركز كامپيوتر دانشگاه و تحصيلات تكميلي به خصوص دوره دكتري با تلاش ايشان به انجام رسيد. استاد تمام دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك از سال 1382، 5 دوره به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه و 4 دوره به عنوان استاد نمونه آموزشي دانشگاه مورد تقدير قرار گرفته اند و راهنمايي 84 پايان نامه كارشناسي ارشد و 11 رساله دكتري، چاپ 35 مقاله ISI، چاپ 70 مقاله علمي پژوهشي ، ارائه 110 مقاله در كنفرانسهاي معتبر داخلي و خارجي، تاليف يك كتاب و انجام 3 طرح پژوهشي خلاصه اي از فعاليتهاي آموزشي و پژوهشي ايشان در طول ساليان گذشته مي باشد.

در پايان اين مراسم با حضور هيات رئيسه دانشگاه، از زحمات و تلاش هاي اين پيشكسوت مهندسي معدن تجليل به عمل آمد.

 


کلمات کلیدی: #دکتر کاکایی - معدن
12345