اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم بزرگداشت روز زن در دانشگاه صنعتی شاهرود  

برگزاری مراسم بزرگداشت روز زن در دانشگاه صنعتی شاهرود  
چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵- ۱۲:۲۳:۰۷



مراسم تجلیل از بانوان شاغل دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور مسئولین این دانشگاه سه شنبه 24 فروردین برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی در تالار اقاقیای این دانشگاه و با حضور معاونان فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی برگزار شد، رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با تقدیر از مقام ارزشمند مادر و زن اذعان داشت: مفتخرم که در خدمت شما بانوان گرامی هستم و خدا را شاکرم که توفیق قدرشناسی از مقام شامخ مادر و مقام ارزشمند بانوان و تقدیر روز زن را نصیب ما کرد.

دکتر محمد مهدی فاتح در ادامه افزود: دستور صریح قرآن است که « وبالوالدین احسانا »و حکم مادر و پدر واجب الاجرا است مگر این که فرزند را به شرک دعوت کنند.

وی درباره شأن و جایگاه مادر گفت: مادر یعنی آینده ایران، مادر یعنی سرنوشت، مادر یعنی افتخار و اگر سرزمین آباد، پیشرفته و متعالی می خواهیم باید قدر مادرانمان را بدانیم و نیز قدر بانوان آینده را چون فرزندان این سرزمین در دامن مادران پرورش پیدا می کنند و راه و رسم زندگی می آموزند.

وی ادامه داد: هر چه برای تقدیر از مادر سرمایه گذاری کنیم، سرمایه گذاری برای آینده ملت است.

دکتر فاتح در بخش دیگری از سخنان خود در گزارش کوتاهی از وضعیت دانشگاه صنعتی شاهرود در سال 94 این سال را به لطف خدا سالی طلایی برای دانشگاه دانست که با تلاش ، همکاری و همدلی موفقیت های بزرگی بدست آمد.

وی صنعتی شدن دانشگاه به لطف خدا در این سال، توسعه اقتصادی در سالی که شرایط اقتصادی سختی بود، با برنامه ریزی خوب و به موقع، احداث و افتتاح اردوگاه برای پیشرفت آموزشی و استفاده همکاران، توسعه آزمایشگاه ها، توسعه زیرساخت های اینترنتی، پژوهشی و آموزشی و تکریم پرسنل از محل انضباط مالی و صرفه جویی در ایام مختلف (روز پژوهش، روز معلم، روز کارمند و تقدیر از کارمند نمونه) را از جمله موفقیت های دانشگاه در سال 94 عنوان کرد و افزود: رئیس دانشگاه به عنوان نماینده شما در همه جا بسیار مورد توجه بود و هیچ دری به روی ما بسته نبود.

دکتر فاتح اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله پایه خوبی برای سال 95 برنامه ریزی شده و سال جاری سال پر باری خواهد بود.

سخنران پایانی این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فدایی مدرس دانشگاه و مشاور خانواده به ایراد سخن پرداخت و درخصوص سبک زندگی اسلامی و شیوه های تربیت فرزند مادران کارمند دستورالعمل های کاربردی را بیان نمود.

مداحی، مولودی خوانی و پخش کلیپ مادر از دیگر برنامه های این مراسم بود.

12345