اخبار و رویدادها: جشن دانش آموختگی دانشجویان حسابداری دانشگاه شاهرود برگزار شد

جشن دانش آموختگی دانشجویان حسابداری دانشگاه شاهرود برگزار شد
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳- ۱۲:۰۴:۵۶



جشن دانش آموختگی گروهی از دانشجویان حسابداری دانشکده صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، جشن دانش آموختگی 18 نفر از دانشجویان رشته حسابداری دانشکده صنایع و مدیریت با حضور برخی مسئولین و خانواده های دانشجویان در تالار اقاقیای این دانشگاه برگزار شد.

رییس دانشکده صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود در این مراسم با تاکید بر اهمیت رشته حسابداری افزود: در دنیای امروز که هر روز شکل تازه ای از ارتباطات اقتصادی به وجود می‌آید و افراد و شرکتها و مؤسسات با یکدیگر در ارتباط بوده  و تغییرات مالی آنها بر یکدیگر تأثیر دارد نقش حسابداری به عنوان فراهم کنندگان اطلاعات مالی با استفاده از استانداردهای حسابداری برای استفاده کنندگان بیشتر مشخص می شود.

دکتر رضا شیخ تصریح کرد: حسابداری یک سیستم اطلاعاتی است که با فراهم کردن اطلاعات لازم کمک می کند تا سرمایه گذارها، اعتبار دهندگان، مدیران و دولت نسبت به مسائل اقتصادی بهتر بتوانند، تصمیم بگیرند.

مدیر گروه حسابداری دانشکده صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود هم در این مراسم  اظهار داشت: فرصت‌های شغلی یک حسابدار بسیار گسترده است و از پایین‌ترین سطح تا بالاترین سطح را در بر می‌گیرد.

مجیدعامری گفت: فارغ‌التحصیلان می‌توانند در کلیه مؤسسات و واحدهای تجاری، اعم از دولتی یا خصوصی به عنوان حسابدار در شاخه‌های زیر مشغول کار شوند.

پخش کلیپ از دانشجویان،خواندن دلنوشته های دانشجویان، اجراء تئاتر و برگزاری مسابقه  از جمله برنامه های جشن  فارغ التحصیلی دانشجویان رشته حسابداری دانشکده صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود بود.

در پایان این مراسم پس از قرائت سوگند نامه لوح دانش آموختگی به دانشجویان اهداء شد.

12345