اخبار و رویدادها: افتتاح پروژه مجموعه اتاق های دانشجویان دکتری دانشکده ریاضی

افتتاح پروژه مجموعه اتاق های دانشجویان دکتری دانشکده ریاضی
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳- ۱۲:۳۴:۱۱



مجموعه اتاق های کار دانشجویان دکتری دانشکده علوم ریاضی دانشگاه شاهرود صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی فاتح رئیس این دانشگاه و جمعی از مسئولان، اساتید و کارشناسان افتتاح شد.

در این مراسم دکتر محمدابراهیم هاشمی رئیس دانشکده علوم ریاضی ضمن تشکر از حضور رئیس دانشگاه و همراهان، گزارشی از تعداد دانشجویان دکتری و مسائل و محدودیت های دانشکده ارائه کرد و گفت: در این مجموعه امکان حضور 46 دانشجوی دکتری به صورت همزمان وجود دارد.

دکتر محمدمهدی فاتح از رئیس دانشکده و مدیریت عمرانی در اجرای پروژه تشکر نمود. وی در حاشیه افتتاح این مجموعه ضمن بازدید از فضاهای آموزشی و اداری دانشکده علوم ریاضی و ارائه رهنمودهای لازم بر تقویت فضای کار پژوهشی در دانشگاه تأکید کرد و گفت: با توجه به تشویق های در نظر گرفته شده انتظار داریم سطح کمی و کیفی مقالات و تولیدات علمی و پژوهشی رشد قابل توجهی داشته باشد.

وی با اشاره به این که با پیگیری های به عمل آمده نسبت به بودجه سال آینده نگرانی خاصی وجود ندارد، خطاب به اعضای هیأت علمی دانشکده ریاضی، تصریح کرد: پیشرفت همه جانبه دانشگاه در گرو درآمدزایی است و رشد درآمدهای دانشگاه مرهون تلاش بی وقفه یکایک شما اعضای هیأت علمی در جهت تولید علم و جذب دانشجویان نخبه است.

دکتر فاتح ضمن اشاره به پیگیری معرفی و صدور احکام هیأت ممیزه جدید دانشگاه با حضور 17 نفر از اعضای هیأت علمی گفت: 11 استاد و 6 دانشیار در هیأت ممیزه دانشگاه عضویت دارند که روند رسیدگی به امور مربوط به ارتقاء اعضای هیأت علمی بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای انجام شود.

رئیس دانشگاه شاهرود با تأکید بر ارائه الگوی نظم و انضباط و پایبندی به اصول اخلاقی از طرف اساتید، رعایت این نکات را باعث رشد و تعالی فرهنگی دانشجویان دانست و در ادامه ضمن برشمردن برخی از عوامل ارتقای رتبه دانشگاه در سطح بین المللی و کشوری، خواستار به روز رسانی و تکمیل اطلاعات صفحات شخصی اساتید در وب سایت دانشگاه شد.

در پایان تعدادی از اساتید نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص ارتقاء جایگاه دانشگاه و رفع موانع و مشکلات موجود ارائه کردند./1

 

12345