اخبار و رویدادها: تشکر دکتر حبیبا از برگزاری عالی مسابقات بسکتبال 3*3

تشکر دکتر حبیبا از برگزاری عالی مسابقات بسکتبال 3*3
سه شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۵- ۱۲:۴۶:۱۰



به گزارش روابط عمومی، جناب آقای دکتر حبیبا (معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان) طی پیامی، از زحمات و تلاش‌های جناب آقای دکتر مرتضی ایزدی‌فرد (رئیس محترم دانشگاه صنعتی شاهرود) و همکاران ایشان، به دلیل برگزاری موفق مسابقات بسکتبال ۳×۳ دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: «رشد و توسعه ورزش دانشجویی مرهون تلاش‌ها و زحمات بی‌وقفه مدیران و متخصصانی است که همواره با تلاش خویش، ضمن پیشرفت و اعتلای ورزش دانشجویی، موجبات شکوفایی روزافزون استعدادهای بی‌نظیر دانشجویان این مرز و بوم را فراهم می‌آورند.»

 دانشگاه صنعتی شاهرود با میزبانی شایسته خود، بار دیگر توانمندی‌های خود را در برگزاری رویدادهای ملی به اثبات رساند.

12345