اخبار و رویدادها: گزارش برنامه های دانشکده تربیت بدنی در هفته تربیت بدنی و ورزش در سال 1402

گزارش برنامه های دانشکده تربیت بدنی در هفته تربیت بدنی و ورزش در سال 1402
یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲- ۰۹:۱۷:۲۱

گزارش برنامه های دانشکده تربیت بدنی در هفته تربیت بدنی و ورزش در سال 1402

به همت شورای فرهنگی دانشکده و همکاری حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه، برنامه های ویژه ای برای هفته تربیت بدنی (26 مهرماه لغایت 2 آبان ماه سال جاری) برگزار گردید.

به همت شورای فرهنگی دانشکده و همکاری حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه، برنامه های ویژه ای برای هفته تربیت بدنی در نظر گرفته شد.

در این هفته که از 26 مهرماه لغایت 2 آبان ماه سالجاری بود بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در ابتدای هفته دو مسابقه ورزشی دوز  و پرتاب آزاد بسکتبال برای دانشجویان پسر و دو مسابقه شنا و پرتاب آزاد بسکتبال برای دانشجویان دختر درنظر گرفته شد.

مسابقات ویژه دانشجویان پسر این دانشکده در روز یکشنبه 30 مهرماه در سالن فجر دانشگاه برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات نیز مشخص شدند.

همچنین مسابقات  دختران در روز یکشنبه 30 مهرماه و مسابقات پرتاب آزاد بسکتبال در روز دوشنبه 1 آبان ماه در سالن فجر برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

در ادامه برنامه ها به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) در روز دوشنبه 1 آبان شورای فرهنگی با پذیرایی شیرینی از دانشجویان این مناسبت را نیز گرامی داشت.

در روز سه شنبه 2 آبان ماه مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد ارتقاء گروه به دانشکده تربیت بدنی با حضور اعضای هیات علمی، کارکنان و جمعی از دانشجویان در اتاق جلسات دانشکده تربیت بدنی برگزار گردید در این مراسم جوایز افراد برتر مسابقات هفته تربیت بدنی نیز اهدا گردید.

 

 

تصاویر  مسابقات و مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد ارتقا گروه به دانشکده تربیت بدنی

12345