اخبار و رویدادها: خرید خوابگاه دخترانه به همت خیرین دانشگاه صنعتی شاهرود

خرید خوابگاه دخترانه به همت خیرین دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲- ۱۳:۳۶:۰۸

خرید خوابگاه دخترانه به همت خیرین دانشگاه صنعتی شاهرود

به همت خیرین نیک اندیش دانشگاه صنعتی شاهرود خوابگاه دخترانه ای به نام خوابگاه دخترانه افتخاری خریداری شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به همت خیرین نیک اندیش این دانشگاه خوابگاه دخترانه ای به منظور آرامش خاطر دانشجویان و خانواده ها به نام خوابگاه دخترانه افتخاری خریداری شد.

دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این زمینه بیان نمود: خوابگاه‌های دانشجویی، نقش بسیار مهمی در رشد و تعالی دانشجویان دارند و زمانی که مشکلات دانشجویان ساکن در خوابگاه شناسایی شود، حل کردن آن‌ها برای مسئولان آسان‌تر خواهد بود و حل کردن این مشکلات حتماً موجب افزایش موفقیت تحصیلی در ساکنین خوابگاه‌ها می‌شود.

دکتر ایزدی فرد ضمن تلاش مجموعه دانشگاه برای خرید خوابگاه به اهمیت حضور دانشجویان به ویژه دانشجویان دختر در محیط خوابگاهی پرداخت و گفت: در خوابگاه تجربه خوبی از خودسازی و استقلال، تعامل فرهنگی شهرهای مختلف، تقویت روحیه اجتماعی بودن، یادگیری نحوه برقراری ارتباط موثر با دیگران رقم می خورد.

وی تاکید نمود: در حقیقت دانشجو از محیط محدود خانواده وارد محیطی وسیع تر می گردد و با بکارگیری آن چه در خانواده در طی سال های مختلف آموخته، شخصیت خود را محک می زند و می تواند با بهره مندی از تجارب مسئولین و مشاورین مجرب و هم فکری سایر دانشجویان خوابگاهی شخصیت خود را کامل نموده و برای رویارویی با محیط کاری آینده و خانواده ای که توسط او به زودی شکل خواهد گرفت خود را آماده نماید.

ایشان ضمن قدردانی از خیرین به ویژه حاج رضا اجدادی، رضا افتخاری و مهندس رضوی فرد به جهت مشارکت قابل توجه در خرید خوابگاه دخترانه افتخاری به مساحت عرصه 65/ 286 متربع دارای سند مالکیت مشاعی و به مساحت 613 متر مربع، این مهم را سراغازی برای آرامش بیشتر دانشجویان و خانواده های آنان عنوان نمود.

8

IMG_0130IMG_0117

12345