برو!
فهرست الفبایی ..
ارزیابی کمی رضایت مشتریان بر مبنای شاخصهای حاصل از نتنوگرافی با رویکرد اطلاعات ناقص (مطالعه موردی سایت خرید گوشی تلفن همراه)
محتوای آموزشی پنهان در کتاب های American English File
آنالیز بازار هدف، با استفاده از شاخص مروجین خالص فازی گروهی، با رویکرد تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره
اثر ساختار بازار بر صادرات شرکت های دارویی و غذایی عضو بورس تهران
ارزیابی رضایت مشتریان با رویکرد تئوری مطلوبیت مطالعه موردی گوشی تلفن همراه سامسونگ
ارزیابی سطح مهارتهای بازاریابی فعلی کارکنان در شعب و ارائه راهکارهای مناسب به منظور ارتقاء آن
ارزیابی و مقایسه کارایی بیمارستانهای دولتی و خصوصی با رویکرد تحلیل پوششی داده ها به منظور بررسی تاثیر مالکیت بر کارایی(مطالعه موردی : بیمارستانهای دولتی و خصوصی شهر مشهد)
استفاده متمایز از زبان اول شاگردان در تدریس زبان دوم
برآورد ارزش عمر دوره ایی مشتری با استفاده از عملگر های تجمیعی ترتیبی
بررسی اثر اجرای قانون بانکداری بدون ربا بر سرمایه گذاری در بخش صنعت ایران
بررسی ارتباط بین معنویت در محیط کار و رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر رضایت شغلی (مورد مطالعه: آستان قدس رضوی)
بررسی ارتباط هزینه های برگشت ناپذیر و صرفه های مقیاس اقتصادی بر موانع ورود در تولید صنایع غذایی و آشامیدنی ایران (رویکرد دینامیکی)
بررسی ارگونومیکی طراحی داخلی خودرو های سواری ساخت ایران از دید مشتریان با روش تحلیل سلسله مراتبی فازی
بررسی استقلال و بی طرفی حسابرسان مستقل از دیدگاه حسابرسان مستقل و استفاده کنندگان خدمات حسابرسی
بررسی تاثیر تحلیل کاربران شبکه های اجتماعی از سهام بورس بر رفتار سهام داران بورس ایران - مطالعه موردی : صفحه بورس ایران (فیسبوک)
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد رقابتی صنایع غذایی با نقش میانجی انتقال تکنولوژی مطالعه موردی: صنایع غذایی ( شرکت های لبنی) استان خراسان رضوی
بررسی تاثیر نرخ بهره بر سرمایه گذاری در شرکت های تولیدی موادغذایی و آشامیدنی عضو بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیرپذیری بورس اوراق بهادار تهران از بورس های پیشروکشورهای ایالات متحده و ژاپن و بورس های نوظهورکشورهای چین وهند
بررسی تأثیر نوآوری و بهره وری نیروی کار بر دستمزد نیروی کار در صنایع با تکنولوژی بالای ایران (1374-1390)
بررسی خطاهای جامعه شناختی در یادگیری زبان انگلیسی
بررسی رابطه بین سرمایه فکری و نوآوری سازمانی با دخالت متغیر میانجی هوش هیجانی (مطالعه موردی: شرکت تولیدی و صنعتی عقاب افشان استان سمنان)
بررسی رابطه بین نوآوری و مدیریت ارتباط با مشتری با متغیر میانجی مدیریت دانش (مطالعه موردی: شرکت تولیدی و صنعتی شیشه ایمنی کبیر استان سمنان)
بررسی رضایت شغلی معلمان زبان آموزشگاه ها
بررسی رفتار توده وار فردی و نهادی و تاثیر آن بر بازده سهام با استفاده از مدل LSV اصلاح شده
بررسی رفتار مصرفکننده در انتخاب نرمافزارهای همراه از دیدگاه انتخاب اجتماعی مطالعهی موردی: فروشگاه گوگِل پِلی
بررسی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری خرید محصول توسط مشتری(مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه)
بررسی نقش ابعاد سرمایه فکری در ارتقای چابکی سازمانی با میانجی گری تسهیم دانش (مطالعه موردی: کارکنان بانک صادرات استان اصفهان)
بررسی وضعیت مسئولیت اجتماعی شرکتی در صنعت روشنایی
تاثیر ICT و نوآوری بر بهره وری کل عوامل تولید در صنایع ایران طی سال های 1374-1392 با استفاده از روش داده های پنلی
تحلیل مسیر بحرانی فعالیتها در شرایط عدم اطمینان با اطلاعات خاکستری
تحلیلی جامع بر ریسکهای مرتبط با پروژههای عمرانی با رویکرد تکنیک های MCDM فازی از دیدگاه مدیران پروژه (مطالعه موردی پروژههای عمرانی مسکن مهر، شهرستان شاهرود)
زمانبندی مجدد پویا در محیط خط تولید چند مدله بر اثر اختلال دوباره کاری
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استقرار مراکز سنجش شایستگی و ارائه مدلی برای آن
شناسایی و اولویت بندی عوامل استراتژی دانش و تاثیر آن بر استراتژی های سازمان ( مطالعه موردی صنایع غذایی استان خراسان رضوی)
شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی زیرساخت به منظور طراحی یک مدل پیادهسازی مدیریت دانش (مطالعه موردی: بانک حکمت ایرانیان)
طراحی الگوی کارت امتیازی تجارت الکترونیک برای ارزیابی عملکرد فروشگاه های آنلاین با تکنیک ANP فازی
طراحی سیستم مدیریت موجودی برای اقلام فاسدشدنی با رویکرد تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات بر اساس استدلال فازی شهودی (مطالعه موردی اقلام دارویی)
طراحی مدل راهبردی در محیط عدم اطمینان بر اساس ترجیحات زبانی و اطلاعات خاکستری،( مطالعه موردی : شرکت نصر نیروی یزد )
طراحی و ارزیابی سیستم تولید ابری با تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات و رویکرد فازی تردیدی
عوامل مؤثر بر رشد صنایع مصرفی ایران (طی سال های 1380-1392)
معیارهای جذب معلم زبان در آموزشگاه های خصوصی ایران: مطالعه تلفیقی
نحوه برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی و انتخاب استراتژی مناسب با استفاده از تصمیم گیری چند معیاره با رویکرد فازی( مطالعه موردی شرکت فکر بکر مانا ایرانیان)