برو!
فهرست الفبایی ..
بررسی تاثیر شاخص های مالی رفتاری (با تکیه بر معیارهای نظریه چشم انداز) بر ریسک پذیری تازه کارها در بورس اوراق بهادار تهران
شایستگی های منابع انسانی و رابطه آن با استراتژی های منابع انسانی و کسب و کار در شرکت مهندسین مشاور آذرآب اندیش
استخراج الگوهای نظاممند بازده سهام در بورس اوراق بهادار با استفاده از موج برگشتی نقدشوندگی
اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب برند از دیدگاه خبرگان و مشتریان مطالعه ی تطبیقی: کشور ایران و آلمان (مطالعه ی موردی: گوشی تلفن همراه)
بررسی اثر حاکمیت شرکتی بر نقدشوندگی و بازده سهام در شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت پتروشیمی پارس
بررسی تأثیر نام تجاری حسی (حواس پنجگانه) بر روی نگرش مصرف کننده (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه)
بررسی رابطه رویکرد چارچوب COBIT 5 با بلوغ همسویی استراتژیک کسبوکار و فناوری اطلاعات در سازمان مطالعه موردی شرکت برق منطقهای استان سمنان
بررسی عوامل موثر بر بازدهی سهام شرکت ها پس از عرضه اولیه در بورس اوراق بهادار تهران با نگاه تجمیعی به متغیرها و تاکید بر مدل سه عاملی فاما و فرنچ
ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻭ ﺍﻭﻟﻮﻳﺖ ﺑﻨﺪی ﻋﻮﺍﻣﻞ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﮔﺬﺍﺭ ﺑﺮ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺳﻨﺠﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎی ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ ﺟﻬﺖ ﺍﺟﺮﺍی ﭘﺮﻭژﻩ ﻫﺎی ﻃﺮﺡ ﻭ ﺳﺎﺧﺖ ﻧﻴﺮﻭﮔﺎﻩ
تحلیل مدیریت دارایی و بدهی با رویکرد تصمیمگیری گروهی چندهدفه فازی
تخمین تابع مصرف مس در ایران طی سال های 1390-1370
تدوین استراتژی برون سپاری در بازه های زمانی بر اساس تصمیم گیری گروهی (مطالعه موردی: شرکت لوازم خانگی ایران شرق)
تدوین مدلی ریاضی جهت تأمین مالی بهینه(مطالعه موردی:شرکت سیمان شاهرود)
خوشه بندی فازی مشتریان و تحلیل رفتارآن ها با رویکرد داده کاوی پویا (مطالعه موردی : تلفن همراه سامسونگ)
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر نام برند با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای
مدلی برای ارزیابی سیستم اطلاعات مدیریت مبتنی بر تکنیک کارت امتیاز متوازن و راهحل توافقی (VIKOR) (مطالعه موردی: شرکت تولیدی سقزسازی کردستان(ون))
مقایسه آمیخته های بازاریابی شرکت های صنایع غذایی فرنان و سه نان در شهر قم
مهندسی موقعیت نقدشوندگی سهام در بورس و اوراق بهادار با استفاده از تکنیک جریان های مرزی و مرکزی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران