برو!
فهرست الفبایی ..
ارزیابی بهره وری تبلیغات شرکت های تولید پوشاک ایران با تکنیک تحلیل پوششی داده ها و ارایه الگوی بهینه
ارزیابی و اولویت بندی تکنولوژی های صنایع بالادستی نفت با استفاده از تحلیل زنجیره ارزش
برآورد ریسک بازار سبد سرمایه گذاری با استفاده از معیار ارزش در معرض خطر به روش مونت کارلو در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین رهبری تحولآفرین و عملکرد سازمانی کارکنان: مطالعه موردی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خانگیران
بررسی رابطه همسویی رویکردهای مدیریت عملکرد کارکنان با استراتژی های رقابتی سازمان و رضایت مشتریان
بررسی رابطهی بین رهبری تحول آفرین و نوآوری سازمانی در کارخانه های صنایع غذایی شهرک صنعتی شاهرود
بررسی کارایی بازار بورس اوراق بهادار تهران با متد CAN SLIM
بکارگیری تکنیکهای آنالیز تصمیمگیری در شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر افزایش خرید تولیدات داخلی بر اساس شاخصههای EFQM. (مطالعه موردی: صنعت لوازم خانگی)
تاثیر بسته بندی بر تصویر برند در ذهن مشتریان محصولات غذایی فروشگاه های زنجیره ای اصفهان
تاثیر نوسانات غیر سیستماتیک در پیش بینی بازده سهام مطالعه ی موردی: بورس اوراق بهادار تهران
تأثیر بازارگرایی بر عملکرد بانک مسکن شهر تهران
تحلیل خطای هالهای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجین خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST) (مطالعه موردی: تلفن همراه سونیاریکسون)
تعیین و اولویت بندی استراتژی های تامین منابع مالی شرکت بیمه کارآفرین با روش تجزیه و تحلیل شبکه ای (ANP)
چیدمان بهینه و تخصیص پایدار شرکت های قابل واگذاری در محیط های رقابتی با تلفیق تکنیک های بهینه سازی ابتکاری شکار هوشمندانه خفاش و مورا
خود ارزیابی ابعاد کیفیتی محصول بر اساس مدل اندازه مبتنی بر متغیر کمکی شبکه ای (Network SBM)
رویکردی نوین در بهینه سازی سبد پروژه با استفاده از تکنیک خودبهینگی مبتنی بر آموزش و یادگیری(TLBO)
سنجش کیفیت خدمات فروش شرکت سامان تجهیز آریا بر اساس مدل مقیاس کیفیت (انتظارات - ادراکات) پاراسورامان
مدیریت ریزش کارکنان با استفاده از تکنیک های داده کاوی در شرکت نفت و گاز پارس
نقش نگرش مشتریان در ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری در خرید اینترنتی لوازم دیجیتال ( مطالعه موردی : کاربران سایت هارمونی )