برو!
فهرست الفبایی ..
ارزیابی تأثیرات چارچوب های قانونگذاری و ابتکارات بانک بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران
بررسی ارتباط بین هوش سازمانی و مدیریت دانش دراداره کل تربیت بدنی استان سمنان
بررسی تاثیرات عوامل رضایت و تصویر ذهنی مشتری بر وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار
بررسی رابطه بین تجربه مشتری و وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان محصولات شرکت سامسونگ
بررسی رابطه نوآوری و مدیریت ارتباط با مشتری در کارخانههای مواد غذایی شیراز
بررسی کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی با استفاده از مدل تعدیل شده E-SQ (مطالعه موردی: اساتید و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد)
بررسی میزان و چگونگی به کارگیری مدیریت دانش مشتری از دیدگاه کارکنان در نمایندگی های شرکت خودرو سازی سایپا در سطح شهر اصفهان
توسعه محصولات جدید بر اساس مدیریت دانش مشتری
رابطه بین ساختار مالکیت و عملکرد در شرکتهای تولیدی و بازرگانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر انتخاب خودروی سواری با استفاده از اصول طراحی مبتنی بر بدیهیات
عوامل موثر بر شرکت جستن افراد در تبلیغات دهان به دهان الکترونیک در سایت های شبکه های اجتماعی