برو!
فهرست الفبایی ..
طبقه بندی مشتریان بر اساس تکنیک شاخص مروجین با رویکرد فازی
انتخاب و بهینه سازی سبد سهام با استفاده از روش های فراابتکاری و مقایسه ی آن با سبدهای تشکیلیِ خبرگان و تازه کارها در بازار بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تطبیقی ارزیابی یادگیری سازمانی در دانشگاههای حضوری و غیرحضوری استان تهران
بررسی رابطه بین استقرار نظام حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه هوش هیجانی با عملکرد نیروی فروش در شرکت پخش البرز
تحلیـل بهـره وری از دیـد اصـول پایـهای نـاب مطالعه موردی پالایشگاه تهران
تعیین و وزن دهی عوامل موثر بر مدیریت دانش از دیدگاه مدیران و خبرگان بر اساس مدل AHP در شرکت خودروسازی سایپا
مطالعات اولویت ذهنی مردم تهران نسبت به بانک ها و مقایسه اثرسنجی تبلیغات آن ها