آخرین بروزرسانی: 1399/11/14

حسن اعظمی

رئیس اداره کارگزینی غیر هیات علمی

 

شرح وظایف اداره کارگزینی و رفاه

  1. اعمال و اجرای قوانین و آئین نامه های استخدامی اعضای غیر هیات علمی
  2. همکاری در تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی دانشگاه.
  3. اظهار نظر در مورد آئین نامه ها و مقررات استخدامی.
  4. اجرای دقیق قوانین ومقررات استخدامی غیرهیات علمی در رابطه با کلیه موارد استخدامی وتبدیل وضعیت.
  5. برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح ها وپیشنهادهای لازم به مقام مافوق.
  6. انجام امور مربوط به استخدام و تبدیل وضعیت اعضاء.
  7. تنظیم برنامه و نظارت بر کار کارکنان و فعالیتهای تحت مسئولیت کارگزینی و رفاه.
  8. ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مختلف بخش های  تابعه درزمینه وظایف محوله.
  9. تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی شاغلین دانشگاه، نظارت برحسن اجرای طرحهای مصوب ارائه گزارش لازم.
  10. انجام کلیه امور پرسنلی بازنشستگان، مستمر بگیران و از کارافتادگان و ایثارگران و شهدا مشمول حالت اشتغال.
  11. جمع آوری اطلاعات فردی و تهیه آمار شاغلین و بازنشستگان و ..... دانشگاه وگزارش لازم به مقام مافوق.
  12. شرکت در جلسات هیات اجرایی منابع انسانی ، طرح طبقه بندی مشاغل وسایر هیات ها و... و انجام وظایف مربوط حسب مورد.
  13. تهیه کلیه احکام پرسنلی در امور استخدام ، ترفیع پایه و رتبه ، انتقال ، انتصاب ، مرخصی ها وغیره  اعضای غیر هیات علمی با رعایت ضوابط ومقررات اداری و پیش بینی آنها درزمان مقتضی.
  14. انجام کلیه امور مربوط به تعاون، رفاه، بیمه ، ورزش و فوق برنامه شاغلین و بازنشستگان و .....
  15. کنترل ایاب وذهاب اعضای غیرهیات علمی
  16. نگهداری پرونده های پرسنلی اعضا ء وایجاد ونگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه اعضا ء و توسعه آرشیو الکترونیکی پروند پرسنلی غیر هیات علمی .
  17. انجام فرایندهای مربوط به ارتقای رتبه همکاران براساس ضوابط ومقررات.
  18. نظارت وانجام امورمربوط به سامانه های کارگزینی.
  19. انجام سایر امور محوله فوق العاده.