آخرین بروزرسانی: 1399/11/14
حسن اعظمی
رئیس اداره کارگزینی غیر هیات علمی
|
شرح وظایف اداره کارگزینی و رفاه
- اعمال و اجرای قوانین و آئین نامه های استخدامی اعضای غیر هیات علمی
- همکاری در تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی دانشگاه.
- اظهار نظر در مورد آئین نامه ها و مقررات استخدامی.
- اجرای دقیق قوانین ومقررات استخدامی غیرهیات علمی در رابطه با کلیه موارد استخدامی وتبدیل وضعیت.
- برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح ها وپیشنهادهای لازم به مقام مافوق.
- انجام امور مربوط به استخدام و تبدیل وضعیت اعضاء.
- تنظیم برنامه و نظارت بر کار کارکنان و فعالیتهای تحت مسئولیت کارگزینی و رفاه.
- ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مختلف بخش های تابعه درزمینه وظایف محوله.
- تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی شاغلین دانشگاه، نظارت برحسن اجرای طرحهای مصوب ارائه گزارش لازم.
- انجام کلیه امور پرسنلی بازنشستگان، مستمر بگیران و از کارافتادگان و ایثارگران و شهدا مشمول حالت اشتغال.
- جمع آوری اطلاعات فردی و تهیه آمار شاغلین و بازنشستگان و ..... دانشگاه وگزارش لازم به مقام مافوق.
- شرکت در جلسات هیات اجرایی منابع انسانی ، طرح طبقه بندی مشاغل وسایر هیات ها و... و انجام وظایف مربوط حسب مورد.
- تهیه کلیه احکام پرسنلی در امور استخدام ، ترفیع پایه و رتبه ، انتقال ، انتصاب ، مرخصی ها وغیره اعضای غیر هیات علمی با رعایت ضوابط ومقررات اداری و پیش بینی آنها درزمان مقتضی.
- انجام کلیه امور مربوط به تعاون، رفاه، بیمه ، ورزش و فوق برنامه شاغلین و بازنشستگان و .....
- کنترل ایاب وذهاب اعضای غیرهیات علمی
- نگهداری پرونده های پرسنلی اعضا ء وایجاد ونگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه اعضا ء و توسعه آرشیو الکترونیکی پروند پرسنلی غیر هیات علمی .
- انجام فرایندهای مربوط به ارتقای رتبه همکاران براساس ضوابط ومقررات.
- نظارت وانجام امورمربوط به سامانه های کارگزینی.
- انجام سایر امور محوله فوق العاده.