آخرین بروزرسانی: 1402/10/18

بالا

آمار کتاب و پایان نامه

کتابخانه دانشگاه صنعتی شاهرود با در اختیار داشتن بیش از 24000 عنوان کتاب فارسی و 13000 عنوان کتاب لاتین، دسترسی به بیش از ۲۰۰ پایگاه اطلاعاتی، مجلات و کنفرانس‌های داخلی، استانداردهای مهم فنی و مهندسی و بیش از 7000 پایان نامه (حاصل پژوهش دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود) در حال خدمت‌رسانی به اعضای خود می‌باشد.


بازگشت به صفحه اصلی

تسویه حساب

قابل توجه دانشجوهای محترم:

• دانشجوهای کارشناسی جهت تسویه حساب به بخش امانات مراجعه نمایند.

• دانشجوهای تحصیلات تکمیلی جهت تسویه حساب به بخش های امانات و پایان نامه مراجعه نمایند. قبل از مراجعه به کتابخانه، گزینه “تسویه حساب“ در سیستم گلستان بایستی توسط دانشکده فعال شده باشد. جهت تسریع در مراحل تسویه حساب ایرانداک، هنگام ورود اطلاعات و بارگزاری فایل‌های پایان‌نامه در سایت ایرانداک، دقت لازم را مبذول داشته و پس از پذیرش توسط سایت ایرانداک (به همراه نسخه چاپی و لوح فشرده پایان‌نامه) به بخش پایان‌نامه‌های کتابخانه مراجعه فرمایید. با توجه به زمان‌بر بودن فرآیند اخذ پذیرش توسط سایت ایرانداک، حداقل ۷۲ ساعت قبل از مراجعه به کتابخانه، نسبت به ثبت پایان‌نامه در سایت ایرانداک اقدام فرمایید.

تسویه حساب ایرانداک و تحویل نسخه چاپی و الکترونیکی پایان نامه از ساعت ۸ الی ۱۲ در محل کتابخانه مرکزی، واقع در پردیس مهندسی و فناوری‌های نوین، انجام می‌شود. خواهشمند است قبل از مراجعه به کتابخانه، راهنمای تسویه حساب را مطالعه فرمایید.

بازگشت به صفحه اصلی راهنمای تسویه‌حساب

در اين بخش بیش از 7000 عنوان پایان‌نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که توسط دانشجویان و اساتید محترم دانشگاه صنعتی شاهرود انجام شده است نگهداری می‌شود. مراجعین محترم می‌توانند به متن کامل پایان‌نامه‌ها در این بخش دسترسی داشته باشند (دسترسی به اطلاعات كتابشناختي و ۲۵ صفحه ابتدایی هر پایان‌نامه از طریق نرم‌افزار کتابخانه در خارج از بخش پایان‌نامه‌ها امکان‌پذیر می‌باشد).

  • کلیه‌ی دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پس از فارغ التحصیلی موظف به ارائه‌ی یک نسخه از پایان‌نامه (به همراه لوح فشره پایان‌نامه) خود به این بخش می‌باشند. جهت کسب آگاهی در خصوص چگونگی تدوین پایان‌نامه و مراحل تسویه‌حساب با بخش پایان‌نامه‌ها به بخش «فایل‌های مورد نیاز» در انتهای همین صفحه مراجعه نمایید.
  • منابع اين بخش به هیچ عنوان امانت داده نمي‌شود؛ مراجعین محترم در صورت نیاز می‌توانند نسبت به خریداری پایان‌نامه‌ها اقدام نمایند، جهت کسب آگاهی در خصوص چگونگی خرید پایان‌نامه به بخش «سامانه دریافت پایان نامه» مراجعه نمایید.
  • پایان نامه های تا سال 1398 ازطریق سایت دانشگاه سامانه پایان نامه ها قابل دانلود  میباشد
  • ارائه کارت دانشجویی جهت استفاده از منابع این بخش الزامی می‌باشد.
  • مراجعه کنندگان تنها مجاز به مطالعه و یادداشت‌برداری از متن پایان‌نامه‌ها می‌باشند و عکس‌برداری از مطالب پایان‌نامه‌ ممنوع می‌باشد.
  • لیست جدیدترین پایان‌نامه‌های تحویل داده شده به کتابخانه از طریق بخش «تازه‌های پایان‌نامه» در صفحه اصلی سایت کتابخانه قابل مشاهده می‌باشد.
  • کاربران محترم همچنین می‌توانند به فایل نقشه‌های زمین‌شناسی در این بخش دسترسی داشته باشند.

رعایت طرح روی جلد پایان‌نامه و رساله، مطابق الگوی نمونه زیر برای پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری الزامی می‌باشد. در این راستا ضروری است دانشجویان تحصیلات تکمیلی نسخه PDF پایان‌نامه/ رساله خود را جهت چاپ و صحافی تحویل انتشارات دانشگاه دهند.
(جهت مشاهده تصویر در اندازه واقعی روی تصویر کلیک کنید).

...
...

بازگشت به صفحه اصلی

معرفی بخش امانات

این بخش، شامل سه مخزن کتاب واقع در پردیس مهندسی و فناوری‌های نوین، پردیس مرکزی و پردیس کشاورزی است و هر یک از آنها مجهز به سالن‌های مطالعه مجزای خواهران و برادران جهت استفاده بهینه دانشجویان از منابع کتابخانه است.

در حال حاضر این مرکز با در اختیار داشتن بیش از 24000 عنوان کتاب فارسی و 13000 عنوان کتاب لاتین، در حال خدمت‌رسانی به اعضای خود می‌باشد.

  • اعضای محترم کتابخانه می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار جامع کتابخانه‌ای (سیمرغ) منابع مورد نظر خود را بر اساس موضوع، عنوان، نام نویسنده و سایر اطلاعات کتابشناختی جستجو نمایند
  • مراجعین محترم در صورت امانت کتاب موظف هستند در تاریخ معین شده نسبت به تمدید یا برگشت کتاب اقدام نمایند، در غیر این صورت مشمول پرداخت جریمه دیرکرد خواهند گردید.
  • اگر به هر دلیلی کتاب یا هر نوع مواد کتابخانه‌ای مفقود یا ناقص شود، گیرنده موظف است عین آن را تهیه و به کتابخانه عودت نماید.
  • لیست جدیدترین کتاب‌های فهرست‌نویسی شده، از طریق بخش تازه‌های کتاب در صفحه اصلی سایت کتابخانه قابل مشاهده می‌باشد.

جدول تعداد و مدت زمان امانت کتاب

نوع عضویت تعداد کتاب مدت امانت
هیئت علمی ۱۰ ۶ هفته
دانشجو دکتری ۸ ۴ هفته
دانشجوی کارشناسی ارشد ۶ ۳ هفته
دانشجوی کارشناسی ۴ ۲ هفته
کارکنان ۵ ۴ هفته
مدرسین حق‌التدریس ۵ ۴ هفته
اعضای افتخاری ۷ ۴ هفته

فایل‌های مورد نیاز


بازگشت به صفحه اصلی

معرفی بخش اطلاع‌رسانی

نظر به درک نقش مهم آگاهی از علوم و فناوریهای جدید در تصمیم‌سازیهای علمی و پژوهشی، دانشگاه صنعتی شاهرود در سال 1377 بر آن شد که مرکز اطلاع‌رسانی را بعنوان یکی از مهم‌ترین ارکان کتابخانه مرکزی با هدف تامین منابع علمی به زبان فارسی و لاتین در قالب چاپی و الکترونیکی جهت استفاده مخاطبین دانشگاهی در چارت سازمانی خود قرار داده و نسبت به اخذ نیروی متخصص جهت پیاده‌سازی اهداف مورد نظر در این مرکز بکار گیرد. شایان ذکر است این مرکز تا کنون کارگاههای آموزشی متعددی را جهت آشنایی اساتید و دانشجویان محترم این دانشگاه با پایگاههای علمی که افزون بر 200 پايگاه اطلاعاتي می‌باشد برگزار نموده و آمادگی دارد علاوه بر کارگاههای در دست اجرا، در صورت نیاز دانشجویان در حوزه‌های مختلف ایده‌پردازی در خصوص موضوعات بدیع جهت انتخاب عنوان پروژه، پایان نامه و رساله، آشنایی با روش نوشتن پیشنهاده پژوهشی، آشنایی با روش تدوین پایان‌نامه و مقاله‌نویسی اقدام به برگزاری کارگاههای آموزشی نماید.

بخش پایان‌نامه‌ها- کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه صنعتی شاهرود

سر فصل اقدامات مرکز اطلاع‌رسانی:

  • تعامل و همکاری مستمر با مدیریت کتابخانه مرکزی دانشگاه در بررسی و تدوین خط‌مشی و سیاستهای کلی اطلاع‌رسانی
  • استقرار و بروزرسانی سامانه‌های جامع اطلاعات منابع علمی
  • تدوین شاخصهای ارزشیابی و رتبه‌بندی محتوایی پایگاههای اطلاعاتی پیشنهاد شده از سوی مراکز علمی مختلف
  • تامین منابع علمی و بانکهای اطلاعاتی چاپی و الکترونیکی به دو زبان فارسی و لاتین مورد نیاز جامعه دانشگاهی
  • مدیریت و برگزاری کارگاههای آموزشی مرتبط با مرکز اطلاع‌رسانی
  • اقدام به برگزاری نظرسنجی و نیازسنجی از دانشگاهیان محترم جهت بهینه‌سازی تامین منابع علمی و اطلاعاتی
  • آینده‌پژوهی در حوزه اطلاع‌رسانی و تامین پایگاهها و بانکهای اطلاعاتی

بازگشت به صفحه اصلی

دریافت منابع علمی خارج از محیط دانشگاه

امکانات کتابخانه مرکزی برای دریافت منابع علمی فارسی و انگلیسی زمانی امکان پذیر است که با IP های دانشگاه به اینترنت متصل شده باشید و تنها دراینصورت به عنوان کاربر مجاز دانشگاه صنعتی شاهرود شناخته خواهید شد. در صورتی که قصد دارید خارج از محیط دانشگاه از این امکانات استفاده نمایید، لازم است پس از اتصال به اینترنت شخصی خود، مطابق تصویر زیر عمل کنید:

...
بازگشت به صفحه اصلی دریافت نسخه PDF

عضویت فراگیر کتابخانه‌ها (طرح غدیر)

اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود می‌توانند برای استفاده از امکانات کتابخانه‌های سایر دانشگاه‌های کشور (به صورت حضوری) عضو طرح غدیر شوند.

عضویت طرح غدیر برای اعضای هیات علمی تا پایان فعالیت استخدامی و برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی تا پایان دوره آموزشی در دانشگاه می‌باشد.

متقاضیان محترم می‌بایست برای ثبت‌نام اولیه با داشتن ایمیل دانشگاهی خود به بخش مرجع کتابخانه مرکزی دانشگاه واقع در پردیس مهندسی و فناوری‌های نوین مراجعه کرده و با دریافت رمز ورود اولیه، برای ادامه روند ثبت‌نام اقدام نمایند.

جهت اطلاع از فهرست اسامی دانشگاه‌های عضو طرح غدیر به سامانه غدیر (بخش کتابخانه‌های مقصد) مراجعه فرمایید.

...
بازگشت به صفحه اصلی

مخزن‌های کتابخانه دانشگاه، شاهد کتاب‌های جدید خواهند شد

رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه:

مخزن‌های کتابخانه دانشگاه، شاهد کتاب‌های جدید خواهند شد.

همزمان با برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود از خرید قابل توجه کتاب خبر داد.

دکتر صمد امامقلی‌زاده افزود: طی فراخوانی به دانشکده‌ها مقرر گردید هر دانشکده کتاب‌های مورد نیاز خود را به کتابخانه مرکزی اعلام نماید تا از نمایشگاه کتاب تهران خریداری شود.

وی از همکاری معاونت محترم پژوهشی دانشگاه جهت تخصیص اعتبار برای خرید کتاب خبر داد و گفت: در مدت برگزاری این رخداد بزرگ فرهنگی، خرید کتاب انجام و پس از آن مخزن‌های پردیس‌های دانشگاه مزین به کتاب‌های تازه خواهند شد.

...
بازگشت به صفحه اصلی

امکان خریداری پایان‌نامه‌های دانشگاه صنعتی شاهرود


کاربران محترم دانشگاه صنعتی شاهرود می توانند در بخش ‌پایان‌نامه‌های کتابخانه متن کامل پایان‌نامه‌ها را به صورت رایگان مطالعه نمایند. کاربران همچنین می‌توانند متن کامل پایان‌نامه‌ها را خریداری و دریافت نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در صفحه اصلی سایت کتابخانه مرکزی به بخش “فروش پایان‌نامه” مراجعه نمایید.

...
بازگشت به صفحه اصلی

راه‌اندازی دستگاه خودپرداز بانک تجارت در طبقه همکف کتابخانه مرکزی


به اطلاع دانشجویان و همکاران محترم می‌رساند:

دستگاه خودپرداز بانک تجارت (ATM) در طبقه همکف کتابخانه مرکزی واقع در پردیس مهندسی و فناوری‌های نوین، راه‌اندازی و آماده سرویس‌دهی می‌باشد.

...
بازگشت به صفحه اصلی

اسامی روزهای هفته پژوهش در سال ۱۳۹۸


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اسامی روزهای هفته پژوهش را که از ۲۳ آذر ماه آغاز می شود، اعلام کرد.

  • شعار: پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین، رونق تولید
  • شنبه ۱۳۹۸/۹/۲۳: پژوهش و فناوری: مدرسه، دانشگاه و جامعه
  • یکشنبه ۱۳۹۸/۹/۲۴: پژوهش، فناوری و توسعه ملی
  • دوشنبه ۱۳۹۸/۹/۲۵: گام دوم در پژوهش و فناوری
  • سه‌شنبه ۱۳۹۸/۹/۲۶: پژوهش، فناوری و رونق تولید
  • چهارشنبه ۱۳۹۸/۹/۲۷: پژوهش، فناوری و اثربخش اجتماعی
  • پنج‌شنبه ۱۳۹۸/۹/۲۸: پژوهش و فناوری، مشارکت ملی
...
بازگشت به صفحه اصلی

بازگشت به صفحه اصلی

فرايند اجرايي ثبت پروپوزال و پايان نامه / (1401/11/1)

همانندجوي پايان نامه و رساله در سامانهTIK.IRANDOC.IR(سامانه همانندجو) جهت دانشجويان تحصيلات تكميلي

شیوه‌نامه تدوین پایان‌نامه/رساله تحصیلات تکمیلی (1396/6/26)

مصوب شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه

آیین نامه کتابخانه (1396/6/20)

مصوب شورای دانشگاه مورخ 94/3/3

راهنمای بارگذاری جلسه دفاع از پایان نامه در سامانه LMS (1402/8/13)

توجه: درصورتیکه فیلم جلسه دفاع از پایان نامه در سامانه LMS بارگذاری گردد، علاوه بر هزینه های انجام پایان نامه، مبلغ 2٫000٫000 ریال به دانشجو پرداخت خواهد شد. به راهنمای فایل پیوست مراجعه شود.

آشنایی با منابع علمی کتابخانه دانشگاه صنعتی شاهرود (1398/8/22)

آشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی و جستجو در منابع کتابخانه

الگوی تدوین پایان‌نامه (Word) (1396/11/16)

تدوین پایان‌نامه

الگوی تدوین پایان‌نامه (Latex) (1396/11/14)

تدوین پایان‌نامه

راهنمای ثبت نام در ORCID (1396/10/6)

علم سنجی

راهنمای تمدید کتاب (1396/10/6)

منابع کتابخانه

راهنمای رزرو کتاب (1396/10/6)

منابع کتابخانه

راهنمای جستجو و امانت کتاب (1396/10/6)

منابع کتابخانه

راهنمای استفاده از کتابخانه (1396/10/6)

منابع کتابخانه

کتب آماده امانت (1402/11/2)

دیماه 1402

کتب آماده امانت (1402/10/17)

آذرماه 1402

کتب آماده امانت (1402/9/14)

آبان 1402

کتب آماده امانت (1402/8/1)

مهرماه 1402

کتب آماده امانت (1402/7/1)

شهریورماه 1402

کتب آماده امانت (1402/6/11)

تير ماه و هفته آخر مرداد

کتب آماده امانت (1399/8/26)

شهریور 99

کتب آماده امانت (1399/4/31)

تیر ۹۹

کتب آماده امانت (1399/3/10)

اردیبهشت ۹۹

کتب آماده امانت (1398/11/7)

دی ۹۸

کتب آماده امانت (1398/10/8)

آذر ماه ۹۸

کتب آماده امانت (1398/9/2)

آبان ماه ۹۸

کتب آماده امانت (1398/8/11)

مهر ۹۸

کتب آماده امانت (1398/6/23)

شهریور ۹۸

کتب آماده امانت (1398/4/2)

خرداد ۹۸

کتب آماده امانت (1398/2/31)

اردیبهشت ۹۸

کتب آماده امانت (1398/1/31)

اسفند ۹۷ و فروردین ۹۸

کتب آماده امانت (1397/12/19)

بهمن و اسفند ۹۷

کتب آماده امانت (1397/11/14)

بهمن ماه 97

کتب آماده امانت (1397/11/8)

دی ماه ۹۷

کتب آماده امانت (1397/10/2)

آذر ماه 97

کتب آماده امانت (1397/9/7)

آبان ماه 97

کتب آماده امانت (1397/8/2)

مهر ماه 97

کتب آماده امانت (1397/7/1)

شهریور 97

دانشکده فیزیک و مهندسی هسته ای (1398/11/2)

پایان نامه های منتشر شده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹

دانشکده علوم زمین (1398/11/2)

پایان نامه های منتشر شده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹

گروه زبان انگلیسی (1398/11/2)

پایان نامه های منتشر شده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹

دانشکده شیمی (1398/11/2)

پایان نامه های منتشر شده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹

دانشکده مهندسی معماری (1398/11/2)

پایان نامه های منتشر شده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹

دانشکده مهندسی شیمی و مواد (1398/11/2)

پایان نامه های منتشر شده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹

دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت (1398/11/2)

پایان نامه های منتشر شده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹

دانشکده کشاورزی (1398/11/2)

پایان نامه های منتشر شده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹

دانشکده مهندسی عمران (1398/11/2)

پایان نامه های منتشر شده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹

دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک (1398/11/2)

پایان نامه های منتشر شده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹

دانشکده علوم ریاضی (1398/11/2)

پایان نامه های منتشر شده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹

دانشکده تربیت بدنی (1398/11/2)

پایان نامه های منتشر شده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹

دانشکده مهندسی کامپیوتر (1398/11/2)

پایان نامه های منتشر شده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹

دانشکده مهندسی مکانیک و مکاترونیک (1398/11/2)

پایان نامه های منتشر شده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹

دانشکده مهندسی برق و رباتیک (1398/11/2)

پایان نامه های منتشر شده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹

آخرین بروزرسانی: 1398/12/12

کتابخانه دانشگاه صنعتی شاهرود در سال ۱۳۵۲ راه‌اندازی شد و همگام با رشد سریع دانشگاه، توسعه و گسترش یافت. مهمترین رسالت کتابخانه کمک به ارتقا سطح کیفی آموزش و پژوهش دانشگاه است که خط مشی فعالیت‌ها و خدمات این مجموعه را تعیین می‌کند.

در حال حاضر این مرکز با در اختیار داشتن بیش از ۲۲۰۰۰ عنوان کتاب فارسی و ۱۳۰۰۰ عنوان کتاب لاتین، دسترسی به بیش از ۲۰۰ پایگاه اطلاعاتی، مجلات و کنفرانس‌های داخلی، استانداردهای مهم فنی و مهندسی و بیش از ۶۰۰۰ پایان نامه (حاصل پژوهش دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود) در حال خدمت‌رسانی به اعضای خود می‌باشد.

لازم به ذکر است که کتابخانه دانشگاه صنعتی شاهرود شامل سه مخزن کتاب واقع در پردیس مهندسی و فناوری‌های نوین، پردیس مرکزی و پردیس کشاورزی است و هر یک از آنها مجهز به سالن‌های مطالعه مجزای خواهران و برادران جهت استفاده بهینه دانشجویان از منابع کتابخانه است.

کتابخانه دانشگاه همواره سعی در غنی‌سازی منابع و ارائه هر چه بهتر خدمات خود دارد و در این مسیر پذیرای نظرات و پیشنهادات اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان گرامی می‌باشد.

ساعت کاری کتابخانه

شش ماه اول سال

صبح:   ۸ الی ۱۲:۴۵،  بعداز ظهر:    ۱۴ الی ۱۵:۱۵

شش ماه دوم سال

صبح:   ۸ الی ۱۱:۴۵،  بعداز ظهر:    ۱۳ الی ۱۵:۱۵

ریاست کتابخانه مرکزی

نام و نام خانوادگی: دکتر صمد امامقلی‌زاده
شماره تماس مستقیم: 32300335-023
شماره تماس داخلی: 3435
محل کار: کتابخانه پردیس مهندسی و فناوری های نوین

کارشناس ارشد کتابداری

نام و نام خانوادگی: محمدعلی قاسمی
کارشناس بخش های مرجع، پایگاههای اطلاعاتی و پایان نامه ها
شماره تماس مستقیم: 32392205-023
شماره تماس داخلی: 2239
محل کار: کتابخانه پردیس مرکزی

کارشناس مسئول کتابداری

نام و نام خانوادگی: فاطمه قاسمی
شماره تماس مستقیم: 32300337-023
شماره تماس داخلی: 3413
محل کار: کتابخانه پردیس مهندسی و فناوری های نوین

کارشناس کتابخانه دیجیتال

نام و نام خانوادگی: مرجان باقری
شماره تماس مستقیم: 32300337-023
شماره تماس داخلی: 3414
محل کار: کتابخانه پردیس مهندسی و فناوری های نوین

کارشناس سفارشات

عکس موجود نيست.

نام و نام خانوادگی: حسین رحیمی
شماره تماس مستقیم: 32300335-023
شماره تماس داخلی: 3446
محل کار: کتابخانه پردیس مهندسی و فناوری های نوین

کارشناس کتابداری

عکس موجود نيست.

نام و نام خانوادگی: معصومه خوشدست
شماره تماس مستقیم: 32300336-023
شماره تماس داخلی: 3403
محل کار: کتابخانه پردیس مهندسی و فناوری های نوین

کارشناس کتابداری

نام و نام خانوادگی: امین قاسمی
شماره تماس مستقیم: 32391459-023
شماره تماس داخلی: 2248
محل کار: کتابخانه پردیس مرکزی

کارشناس بخش امانت

نام و نام خانوادگی: حامد صدیقی
شماره تماس مستقیم: 32300336-023
شماره تماس داخلی: 3423
محل کار: کتابخانه پردیس مهندسی و فناوری های نوین

کارشناس بخش پایان نامه ها و تسویه ایرانداک

نام و نام خانوادگی: فهیمه محمدی
شماره تماس مستقیم: 32300336-023
شماره تماس داخلی: 3535
محل کار: کتابخانه پردیس مهندسی و فناوری های نوین

حسین رحیمی

پست سازمانی: کارشناس سفارشات
تلفن:
  داخلی: 3446    مستقیم: 32300335
پست الکترونیک:

دکتر صمد امامقلی زاده

پست سازمانی: ریئس کتابخانه مرکزی
تلفن:
  داخلی: 3435    مستقیم: 32300335
پست الکترونیک: headlib@shahroodut.ac.ir

فاطمه قاسمی

پست سازمانی: کارشناس مسئول فهرست نویسی
تلفن:
  داخلی: 3413    مستقیم: 32300337
پست الکترونیک:

مرجان باقری

پست سازمانی: کارشناس کتابخانه دیجیتال
تلفن:
  داخلی: 3414    مستقیم: 32300337
پست الکترونیک:

معصومه خوشدست

پست سازمانی: کارشناس اطلاع رسانی
تلفن:
  داخلی: 3403    مستقیم:
پست الکترونیک:

سیدحسین شمسایی

پست سازمانی: کارشناس مخزن کتابخانه
تلفن:
  داخلی: 3423    مستقیم: 32300336
پست الکترونیک:

حامد صدیقی

پست سازمانی: متصدی بخش امانت
تلفن:
  داخلی: 3423    مستقیم: 32300336
پست الکترونیک:

محمدعلی قاسمی

پست سازمانی: کارشناس مسئول کتابخانه
تلفن:
  داخلی: 2239    مستقیم:
پست الکترونیک:

امین قاسمی

پست سازمانی: کارشناس مخزن کتابخانه
تلفن:
  داخلی: 2248    مستقیم: 32391459
پست الکترونیک:

فهیمه محمدی

پست سازمانی: کارشناس پایان نامه ها و ایرانداک
تلفن:
  داخلی: 3535    مستقیم: 32300336
پست الکترونیک:
پاسخ: سلام وارد سایت کتابخانه مرکزی شوید و از گزینه های سمت چپ دریافت پایان نامه را کلیک کرده و راهنمای آن را مطالعه نمایید
درخواست از طریق ایمیل و ارسال مدارک خواسته شده و بررسی آن توسط کارشناس مربوطه
پاسخ: سلام ابتدا جستجو کنید که پایان نامه مورد نظرشما برای چه سالی می باشد اگر تاسال 98 باشد از طریق سایت دانشگاه قسمت سامانه پایان نامه ها قابل دانلود میباشد و اگر برای سال 98 تا 1400 باشد میتوانید از طریق ایمیل درخواست داده و در صورت تایید خریداری نمایید
پاسخ: سلام وارد سایت کتابخانه مرکزی شوید و از گزینه های سمت چپ سامانه دریافت پایان نامه را کلیک کرده و راهنمای آن را مطالعه نمایید
درخواست از طریق ایمیل و ارسال مدارک خواسته شده و بررسی آن توسط کارشناس مربوطه
پاسخ: سلام ابتدا از طریق سایت دانشگاه قسمت سامانه ها جستجودر منابع کتابخانه، پایان نامه درخواستی خود را سرچ در صورت موجود بودن پایان نامه موارد زیر را انجام دهید
1. اگر تا سال 98 باشد رایگان قابل دانلود میباشد (ازطریق سایت دانشگاه قسمت سامانه پایان نامه ها)
2. تا سال 1400 میتوانید خریداری کنید (سایت کتابخانه مرکزی قسمت سامانه دریافت پایان نامه )
پاسخ: سلام لطفا درخصوص مقاله با سرکار خانم خوشدست داخلی 3403 تماس بگیرید
پاسخ: سلام واردسایت کتابخانه مرکزی شوید از گزینه های سمت چپ سامانه دریافت پایان نامه را کلیک کرده و درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال نمایید

پاسخ: با سلام و احترام. لطفا جهت تمدید کتاب ها با شماره 32300336-023 تماس بگیرید.
پاسخ: با سلام و احترام. شنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۱۳
پاسخ: با سلام و احترام. جهت مشاهده شماره تماس، از منوی سمت راست بخش کارکنان را انتخاب نمایید.
پاسخ: با سلام و احترام. لطفا از قسمت دسترسی های سریع، دریافت منابع علمی خارج از محیط دانشگاه را انتخاب کنید.
پاسخ: با سلام
امکان دسترسی کامل فقط در بخش پایان نامه های کتابخانه برقرار است. خارج از این محیط به 25 صفحه ابتدایی پایان نامه ها دسترسی خواهید داشت.
پاسخ: با سلام
می بایست به صورت حضوری به بخش پایان نامه های کتابخانه دانشگاه صنعتی شاهرود (پردیس فنی یا پردیس مرکزی) مراجعه نموده و پایان نامه مورد نظر را مطالعه فرمایید. در حال حاضر امکان مطالعه غیر حضوری تنها برای 25 صفحه ابتدایی پایان نامه فعال است.
پاسخ: با سلام
برای ورود به حساب کاربری کافی است فیلدهای شماره عضویت و کلمه عبور را تکمیل کنید. در فیلد شماره عضویت، شماره دانشجویی و در قسمت کلمه عبور، کد ملی خود را وارد نموده و سپس بر روی گزینه اتصال کلیک کنید.
پاسخ: با سلام
شما می توانید جهت درخواست خرید کتاب، به صفحه اصلی، منابع کتابخانه، پیشنهاد خرید کتاب مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم مربوطه، آن را به ایمیل libinfo@shahroodut.ac.ir ارسال نمایید. درخواست شما توسط کتابخانه بررسی خواهد شد.
پاسخ: با سلام
مدت زمان امانت کتاب برای دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به ترتیب برابر 14، 21 و 30 روز می باشد که این مدت تا 4 بار قابل تمدید است.
پاسخ: با سلام
دانشجویان سایر دانشگاه‌ها می‌توانند با ارائه کارت غدیر(عضویت فراگیر کتابخانه‌ها) کتب مورد نظر خود را از کتابخانه دانشگاه صنعتی شاهرود به امانت بگیرند. همچنین با به همراه داشتن کارت دانشجویی و ارائه معرفی‌نامه از دانشگاه مبدا می‌توانند متن کامل پایان‌نامه‌ها را در "بخش پایان‌نامه‌ها" مطالعه نمایند.
پاسخ: با سلام
شما از طریق سایت دانشگاه صنعتی شاهرود/کتابخانه مرکزی/کتابخانه دیجیتال می توانید فقط 25 صفحه از کلیه پایان نامه ها را مطالعه نمایید. برای مشاهده صفحات بیشتر بایستی حضوری تشریف بیاورید. همراه داشتن کارت دانشجویی الزامی است.
موفق و پیروز باشید
آخرین بروزرسانی: 1400/7/6

   فرآیند درخواست پایان نامه

  •        ارسال تصویر کارت ملی و کارت دانشجویی (یا کارت عضو هیئت علمی) به آدرس ایمیل کتابخانه دانشگاه (thesis@shahroodut.ac.ir)  
  •        ارسال فرم تعهد درخواست دهنده به آدرس ایمیل کتابخانه دانشگاه (جهت دانلود فرم روی لینک کلیک شود فرم تعهد
  •        بررسی درخواست در کتابخانه  و ارسال تاییدیه  از طرف کتابخانه به آدرس ایمیل درخواست دهنده 
  •       واریز وجه توسط درخواست دهنده به شماره حساب 230100004001086103022299 و با شناسه واریزی 375086171126200014567890000003 به نام خزانه تمرکز درآمدهای اختصاصی دانشگاه صنعتی شاهرود و ارسال تصویر فیش واریزی

                   بررسی و تایید واریز وجه توسط کارشناس کتابخانه

  •          ارسال فایل پایان نامه به آدرس شخص درخواست دهنده (آدرس ایمیل دانشگاهی)

             شماره تماس کارشناس فروش پایان نامه                              32300337-023