آخرین بروزرسانی: 1393/5/27مديريت امور مالی
انجام كليه دريافتها و پرداختها برابر مقررات در حوزه مديريت مالي صورت مي پذيرد و انجام كليه امور جاري دانشگاه منوط به اعتبار مصوب و تامين اعتبار است.
وظايف و اختيارات1- اجراي قوانين و مقررات و آئين نامه هاي مالي
2- تنظيم و نگهداري حسابهاي دريافتي و پرداختي بر حسب بودجه مصوب اعتبارات هزينه اي و تملك دارائيهاي سرمايه اي و غيره
3- جذب اعتبارات تخصيص يافته هر ساله دانشگاه شامل اعتبارات هزينه اي و تملك دارائيهاي سرمايه اي و غيره
4- هزينه نمودن بودجه دانشگاه با توجه به اولويت بندي و سياست گذاري مالي دانشگاه در قالب قوانين و مقررات مالي
5- هزينه نمودن بودجه دانشگاه و تنظيم حسابها و ثبت دفاتر مالي
6- همكاري در تهيه و تدوين به موقع بودجه اعتبارات هزينه اي و تملك دارائيهاي سرمايه اي دانشگاه
7- تهيه و ارائه گزارشات مالي ماهانه و ساليانه دانشگاه به مقامات مافوق
8- نظارت و اعمال رسيدگي به اسناد جهت تطبيق با قوانين و مقررات مالي
9- همكاري با هيئت حسابرسان در مواقع ضروري
10- حفظ و نگهداري دفاتر اعتباري و تعهدات
11-نگهداري حساب اموال مصرفي و غير مصرفي دانشگاه بر حسب قيمت، تعداد، مقدار و تهيه گزارشات و ارسال به اداره اموال دولت