Skip navigation
معرفی
وظایف
پرسنل
پیشنهادات و انتقادات
آخرین بروزرسانی: -621/1/-78

آخرین بروزرسانی: 1393/9/5

• اجراي مصوبات شوراي نظارت و ارزيابي دانشگاه.
• ايجاد هماهنگي با واحدهاي تابعه در دانشگاه به منظور جمع آوري اطلاعات و آمار مورد نياز.
• تجزيه و تحليل اطلاعات مربوط و ارائه گزارش به شوراي نظارت و ارزيابي دانشگاه.
• همكاري با گروههاي اعزامي نظارت و ارزيابي از طرف وزارت علوم ، تحقيقات و فنآوري.
• ايجاد هماهنگي و ارتباط ميان شوراي نظارت وارزيابي دانشگاه و دفتر نظارت وارزيابي وزارت علوم ، تحقيقات وفنآوري.
• انجام کلیه فعالیتهای مرتبط با بهبود شامل: تعیین اهداف براساس سیاستها و استراتژی های کلان دانشگاه،شناسایی فعالیتها، مستند سازی ، تهیه فرآیندها، روشها و دستور العمل های اجرایی امور و نظارت بر اجرای آنها حسب مورد، تجزیه و تحلیل داده ها و ارزیابی عملکرد و بازخور فعالیت ها و همکاری با واحد آمار مدیریت طرح و برنامه دانشگاه

پرسنل
نام-نام خانوادگی پست سازمانی تلفن پست الکترونیک
. دکتر مهدی ایرانمنش رئیس دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه 32391455 daftarenezarat@gmail.com
. داخلی2332
نام:
پست الکترونیک:

دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه: