Skip navigation
صفحه اصلی
معرفی
رویدادهای پژوهشی
صورت جلسات پژوهشی
کارکنان
آیین نامه‌ها و مقررات وزارتی
آیین نامه‌ها و مقررات داخلی
فرم ها
فرایندها و روشها
طرح های خاتمه یافته
پرسش و پاسخ های متداول
نظرات و پیشنهادها
تماس با ما
پرسش و پاسخ
آخرین بروزرسانی: 1394/7/27

Capture 

مدیریت امور پژوهش رکن اجرایی حوزه معاونت پژوهشی برای ساماندهی و نظارت بر فعالیت های پژوهشی دانشگاه و فراهم نمودن بسترهای لازم جهت تسریع و ارتقاء امور پژوهشی اعضاء هیات علمی و دانشجویان می باشد. بر همين اساس و با توجه به تحولات عظيم علمي كشور و اعتلاي امور پژوهشي به خصوص در سال هاي اخير و خيزش علمي كشور به منظور تحقق اهداف تبيين شده در نقشه جامع علمي كشور، اين مديريت ضمن انجام وظايف محوله، آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و گسترش تعاملات سازنده با تمامي دانش پژوهان و صاحب نظران علاقمند به پيشرفت علمي دانشگاه و كشور است. 
 

 اطلاعات قابل دسترسی از سایت مدیریت امور پژوهشی

 

 سایت مدیریت امور پژوهش به گونه­ ای طراحی شده است که اساتید و دانشجویان محترم دانشگاه براحتی می توانند به بسیاری از اطلاعات شامل قوانین، آیین­ نامه ­هاو فرم های مربوط به امور پژوهشی دسترسی داشته باشند.

لینکهای سمت راست به ترتیب حاوی اطلاعات زیر هستند:

معرفی : شامل اطلاعات مدیر محترم امور پژوهش دانشگاه و شرح وظایف سازمانی حوزه مدیریت امور پژوهش می ­باشد.

کارکنان : شامل اطلاعات عمومی وتماس با کارکنان حوزه مدیریت پژوهش می­ باشد. این منو علاوه بر معرفی کارکنان شرح وظایف هر کدام از پرسنل را بیان می­ کند.اساتید و دانشجویان محترم در صورت نیاز به اطلاعات تخصصی در زمینه­ های مختلف پژوهشی می­ توانند با توجه به شرح وظایف مربوطه با هر کدام از کارکنان مسئول تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

 

آیین ­نامه­ ها و مقررات وزارتی

در این بخش تمامی آیین نامه ­های بالادستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه های مختلف امور پژوهش در قالب فایل­های word  یا pdf قرار گرفته است. مراجعین می­ توانند با کیلیک بروی آیکون دانلود، آیین­ نامه مورد نظر را دانلود کرده یا مطالعه نمایند.

 

آیین­ نامه ­ها و مقررات داخلی

در این بخش آخرین آیین نامه ها و دستورالعمل­ های مصوب دانشگاه در زمینه امور پژوهش قرار دارند. این آیین­ نامه­ ها و دستورالعمل ­های پس از هربار تغییر به روز رسانی می­ شوند و تمام امورپژوهشی دانشگاه با استناد به آیین نامه­ ها و دستورالعمل های موجود در این بخش انجام می ­شوند. مراجعین می­ توانند با کلیک بر روی "دانلود"، آیین­ نامه مربوطه را دریافت نمایند.

 

فرم ها :

در این بخش تمامی فرم­های لازم برای شروع یا اختتام هر فعالیت پژوهشی به صورت فایل word (با قابلیت ویرایش) قرار دارند. اعضاء محترم هیات علمی و دانشجویان با توجه به نوع فعالیت پژوهشی مورد نظر می­ توانند فایل مورد نظر را دانلود کرده و استفاده نمایند. نام و مشخصات فرم ها به صورت زیر است:

فرم شماره-1- تقاضای پیش پرداخت برای هزینه کرد های دست جمعی از محل گرنت
فرم شماره-2- تقاضای تسویه حساب پیش پرداخت دست جمعی از محل گرنت
فرم شماره-3-تقاضای تسویه حساب هزینه کرد از محل گرنت
فرم شماره-4- تقاضای تسويه حساب كنفرانس هاي خارج كشور اساتيد
فرم شماره-5- تقاضای تسويه حساب كنفرانس هاي داخل كشور اساتيد
فرم شماره-6- تقاضای پرداخت تشویقی مقاله اساتید
فرم شماره-7- تقاضای تسویه حساب و اختتام اجرایی طرحهای پزوهشی
فرم شماره-8- تقاضای تسويه حساب کارگاههای داخل كشور اساتيد
فرم شماره-9- تقاضای پرداخت هزینه چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی
فرم شماره-10- تقاضای پرداخت حق عضویت مجامع علمی معتبر
فرم شماره-11- تقاضای پرداخت هزینه پرسنلی طرحهای پژوهشی
فرم شماره-12- درخواست شرکت اساتید در کنفرانس های خارج کشور
فرم شماره-13-درخواست شرکت اساتید در کنفرانس های داخل کشور
فرم شماره-14- درخواست شرکت اساتید در کارگاههای داخلی
فرم شماره-15- تقاضای تسویه هزینه کنفرانس وپایان نامه دانشجويان
فرم شماره-16- درخواست شرکت دانشجویان دکتری در کنفرانس های خارجی
فرم شماره-17- تقاضای تشویقی مقاله دانشجویان
فرم شماره-18- گزارش شرکت شرکت در مجامع علمی

 

فرآیند و روش:

در این بخش کلیه مدارک لازم برای شروع یا اختتام هر فعالیت پژوهشی به همراه چرخه اجرایی آن فعالیت (به صورت گرافیکی) قرار داده شده است. مدارک و چرخه های اجرایی بر اساس آیین­نامه­های پژوهشی دانشگاه می­باشند و چگونگی اجرا یک فعالیت پژوهشی را بیان می­ کنند.

 

پرسش و پاسخ­های متداول:

این بخش شامل پرسش­های متداولی که معمولاً در زمینه امور پژوهشی برای اعضاء محترم هیات علمی و دانشجویان گرامی مطرح می­ باشد. برای این پرسش­ها متداول پاسخ­هایی با توجه به آیین­ نامه ­ها و مقررات موجود داده شده است. با مراجعه به این بخش به بسیاری از سئوالات در زمینه امور پژوهشی پاسخ داده می­ شود و نیاز به مراجعه یا تماس با کارشناسان حوزه امور پژوهشی را به حداقل می­ رساند. در صورتی که پرسش خاصی مدنظر باشد می­ توان آن را در بخش نظرات و پیشنهادات مطرح  نمود.

 

نظرات و پیشنهادات :

مراجعین محترم می­  توانند با مراجعه به این قسمت  نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود را در زمینه امور پژوهشی با مدیر امور پژوهش در میان بگذارند. بدیهی است پیشنهادات ارزشمند شما باعث بهبود امور اجرایی در حوزه امور پژوهشی خواهد شد.

 

تماس :

این بخش حاوی آدرس پستی و اطلاعات تماس مدیریت امور پژوهش دانشگاه شاهرود می­ باشد. 

 

 

آخرین بروزرسانی: 1395/1/23

 

 

مدیر امور پژوهش

 

    Download   

نام و نام خانوادگی: منصور عرب چم جنگلی  

آخرین مدرک مدرک تحصیلی: دکتری تخصصی     

گرایش تحصیلی: شیمی تجزیه           

رتبه دانشگاهی: استاد

شماره تلفن/فاکس: 32300332-023

 داخلی: 3431    

  ایمیل:marab@shahroodut.ac.ir

آدرس سایت 

شرح وظایف

  1. تشکیل منظم جلسات شورای پژوهشی جهت بررسی، نظارت و تصویب فعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه و برنامه ریزی به منظور جهت دهی فعالیت های پژوهشی دانشگاه در مسیر نقشه جامع علمی و فناوری کشور
  2. ایجاد بستر مناسب و تسهیل در انجام امورپژوهش با تدوین آیین نامه و دستورالعمل های لازم و ارایه آنها به شورای پژوهشی دانشگاه برای بررسی و تصویب نهایی
  3. دریافت پیشنهادات و راهکارهای اعضاء هیات علمی و کارکنان در جهت ارتقاء امور پژوهشی و ارجاع به شورای پژوهشی
  4. دبیری جلسات شورای پژوهشی دانشگاه و تهیه و تنظیم صورت جلسات شورای پژوهشی و اجرای مصوبات مربوطه
  5. تهیه، تدوین و مصوب نمودن دستورالعملهای لازم جهت اجرایی کردن آیین نامه های ابلاغی وزارت علوم تحقیقات و فناوری
  6. ابلاغ آیین نامه ها، بخش نامه ها و دستورالعمل های مصوب معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه در زمینه امور پژوهشی و پیگیری اجرای آنها
  7. ارسال مکاتبات اداری مربوطه به امور پژوهش به قسمت های مختلف دانشگاه و پیگیری انجام امور مربوطه
  8. جمع آوری وتنظیم آمار و اطلاعات فعالیت های پژوهشی حوزه امور پژوهش و ارسال آن به مراجع زیر ربط
  9. انجام کلیه امور مربوطه به طرحهای پژوهشی اعضا محترم هیات علمیمحاسبه و تخصیص اعتبار ویژه (گرنت) به اعضای هیات علمی و نظارت به نحوه هزینه کرد آنها بر اساس آیین نامه های مصوب دانشگاه
  10. بررسی و انجام کلیه امور مربوط به مسافرت های علمی داخلی و خارجی اعضاء هیات علمی شامل کنفرانس ها و فرصت های مطالعاتی
  11. انجام امور مربوطه به پژوهانه دانشجویان دکتری ، کمک هزینه های پایان نامه ها و شرکت در کنفرانس های علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی
  12. انجام سایر امور مربوط بر حسب تشخیص و یا ارجاع به معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه
آخرین بروزرسانی: 1394/7/30

به اطلاع می رساند مراسم هفته پژوهش هر ساله نيمه اول آذر ماه برگزار مي گردد و در اين مراسم از پژوهشگران دانشگاه در عرصه هاي مختلف قدرداني مي گردد. لذا خواهشمند است طبق آيين نامه انتخاب پژوهشگر مصوب سال 93 مستندات پژوهشی خود را در بازه زماني 30/7/93 تا 1/8/94 در اختیار دانشکده مربوطه قرار دهید. لازم به ذكر است حداكثر مدت ارسال اسامي از طرف دانشکده ها به امور پژوهش 15 آبان ماه می باشد

دستورالعمل انتخاب پژوهشگر برتر سال 94.

 

پیش نویس شیوه نامه اجرایی فرصت مطالعاتی اعضاء هیات علمی دانشگاه برای دریافت پیشنهادات به دانشکده ها ارسال شده است. از تمامی همکاران خواهشمنداست نظرات خود را به منظور طرح در شورای پژوهشی دانشگاه به مدیریت امور پژوهش ارسال نمایند.

ارسال نظرات و پیشنهادات

صورت جلسات پژوهشی
کارشناس مسئول امور پژوهش
نام و نام خانوادگی : معصومه آزادخواه
تلفن داخلی: 3433
تلفن مستقیم :02332300332
شرح وظایف
1- مطالعه مستمر آیین نامه های مصوب دانشگاه در جهت رعایت اصول، الزامات و مقررات مربوطه.
2- پاسخگویی با حسن خلق به مراجعین و تکریم آنان و راهنمایی مراجعین در راستای شرح وظایف
3- انجام کلیه امور مربوط به انواع طرح های پژوهشی (نوع 1 تا 4) پس از تصویب طرح تا اختتام طرح.
4- تنظیم قرار داد برای برخی از طرح های پژوهشی و تنظیم متمم قراردادها
5- بررسی درخواستشرکت اعضاء هیات علمی در کارگاهها و کنفرانس های علمی داخلی و خارجی
6- بررسی هزینه کردهای کنفرانس و کارگاههای آموزشی داخلی و خارجی اساتید و تایید آنها جهت پرداخت های مالی
7- بررسی و تایید پرداخت هایی نظیر حق عضویت در مجامع علمی، هزینه چاپ مقالات
8- انجام کلیه امور مربوطه به فرصت مطالعاتی اساتید و دوره های مطالعاتی کوتاه مدت
9- انجام سایر امور محوله از سوی مدیر مربوطه

عکس موجود نيست.

کارشناس امور گرنت و پژوهانه
نام و نام خانوادگی: الهام شعبانی
تلفن داخلی: 3432
تلفن مستقیم: 02332300332
شرح وظایف
1- مطالعه مستمر آیین نامه های مصوب دانشگاه در جهت رعایت اصول، الزامات و مقررات مربوطه
2-پاسخگویی با حسن خلق به مراجعین و تکریم آنان و راهنمایی مراجعین در راستای شرح وظایف
3-محاسبه گرنت سالیانه اعضا هیات علمی.
4-بررسی پرداخت هزینه کردهای اساتید از محل گرنت و تائید آنها جهت پرداخت و ثبت آنها در سیستم پژوهش به تفکیک
5-تهیه آمار و گزارشهای مورد نیاز در حوزه امور پژوهش.
6-نماینده و کارشناس امور پژوهش در ارتباط با سامانه های وزارت علوم مانند ارزیابی عملکرد پژوهشی شورای عتف،سامانه سمات و پایگاه استنادی جهان اسلام
7- بررسی درخواست تشویقی مقالات دانشجویان و اعضاء محترم هیات علمی انجام امور مربوط به پرداخت تشویقی مقالات
8- انجام سایر امور محوله از سوی مدیر مربوطه

عکس موجود نيست.

مسئول دفتر
نام و نام خانوادگی: الهه السادات سیدموسوی
تلفن داخلی: 3431
تلفن مستقیم : 02332300332
شرح وظایف
1-مطالعه مستمر آیین نامه های مصوب دانشگاه در جهت رعایت اصول، الزامات و مقررات مربوطه.
2-پاسخگویی با حسن خلق به مراجعین و تکریم آنان و راهنمایی مراجعین در راستای شرح وظایف.
3- مسئول دفتر امور پژوهش دانشگاه (پاسخگویی به تلفن ها، تایپ نامه ها، آیین نامه ها و....)
4- تحویل گرفتن کلیه مدارک و درخواست های ارسالی از دانشکده ها و اعضاء هیات علمی به حوزه امور پژوهش و بررسی اولیه مدارک لازم و اعلام نواقص مدارک دانشکده ها و پیگیری آن .
5- گرفتن دستور اجراییدرخواست ها پس از تکمیل مدارک، ارجاع به کارشناسان مربوطه و پیگیری اجرای آنها و اطلاع رسانی نتیجه اقدامات انجام شده در حوزه پژوهش به دانشکده ها و اعضاء محترم هیات علمی
6-آماده سازی دستور کار جلسات شورای پژوهشی و تایپ صورتجلسات پژوهشی دانشگاه .
7- بررسی هزینه کردهای پایان نامه ها و کتفرانس های داخلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تائید آنها جهت پرداخت مالی
8- انجام سایر امور محوله از سوی مدیر مربوطه

عکس موجود نيست.

آیین نامه‌ها و مقررات وزارتی
عنوان توضیحات تاریخ فایل
فهرست طرح پساد دکترا و فرصت مطالعاتی اعلام شده از سوی وزارت صنعت و معدن تجارت فهرست اعلام شده از وزارت صنعت و معدن تجارت 1395/12/7 دانلود
شیوه نامه اجرایی نظارتی دوره دکتری پژوهش محور شیوه نامه اجرایی دوره دکتری پژوهش محور 1395/11/23 دانلود
شیوه نامه تشویق نشریات علمی داخلی نمایه شده در نمایه های بین المللی معتبر شیوه نامه وزارتی 1395/11/17 دانلود
آیین نامه و شیوه نامه قطب های علمی مصوب سال 95 آیین نامه قطب های علمی کشور مصوب سال 95 1395/10/18 دانلود
دستور العمل هفدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده دستور العمل و شیوه نامه تجلیل از پژوهشگران برتر 1395/6/17 دانلود
نشریات علمی معتبر وزارت علوم تحقیقات و فناوری نشریات علمی معتبر وزارت علوم تحقیقات و فناوری اسفند 94 1395/2/26 دانلود
آیین نامه و شیوه نامه قطب های علمی مصوب 17 بهمن 88 آیین نامه و شیوه نامه قطب های علمی مصوب 17 بمهن ماه 1388 1394/10/28 دانلود
ایین نامه ارتقا آیین نامه ارتقا اعضا هیات علمی دانشگاهها با تاریخ اجرای 94/12/1 1394/8/24 دانلود
منشور اخلاق پژوهشی کتابجه منشور اخلاق پژوهشی است که حدود اخلاقی اجزای پژوهشی را نشان می دهد. 1394/7/29 دانلود
آيين نامه،‌شيوه نامه و الحاقيه فرصت مطالعاتي مصوب 30 06 89 این فایل زیپ شده حاوی آیین نامه فرصت مطالعاتی اساتید، اصلاحیه های الحاقی و شیوه نامه اجرایی ان است که مصوب 89/6/30 وزارت می باشد. 1394/7/29 دانلود
نقشه جامع علمی کشور الویت های علمی و پژوهشی کشور را بیان می کند و جهت گیری امور پژوهشی دانشگاه بر اساس این نقشه طراحی و شکل می گیرد. 1394/7/29 دانلود
دستورالعمل نحوه بررسی تخلفات پژوهشی این دستورالعمل در تاریخ 93/12/23 تصویب شده و از 93/12/25 قابل اجرا است. 1394/7/29 دانلود
ایین نامه نحوه برگزاری همایشهای علمی تعریف همایشها و قوانین کلی برگزاری همایشهای علمی در دانشگاهها را بیان می کند. مصوب 93/9/8 بوده و از تاریخ تصویب اجرایی است. 1394/7/29 دانلود
آیین نامه گرنت اعضا هیات علمی این آیین نامه در تاریخ 90/6/24 تصویب و ابلاغ شده و از زمان تصویب قابل اجرا است. برای اطلاعات بیشتر به آیین نامه گرنت داخلی و دستورالعمل مربوطه در بخش مقررات داخلی مراجعه کنید. 1394/7/29 دانلود
آیین نامه پسا دکتری صنعتی این ایین نامه بر اساس بند 25 تفاهم نامه وزارت عتف و وزارت صنعت، معدن و تجارت در تاریخ 94/12/24 تدوین شده و قابل اجرا است 1394/7/29 دانلود
شیوه نامه فرصت مطالعاتی صنعتی شیوه نامه حمایت از فرصت های مطالعاتی صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت علوم تحقیقات و فناوری به شماره 268773/60 مورخ 24/12/93 می باشد. 1394/7/21 دانلود
آیین نامه اجرایی اعطای پژوهانه شیوه نامهاجرای طرح اعطای پژوهانه رساله به دانشجویان دکتری دانشگاهها و موسسات آموزشی و پژوهشی 1393/5/18 دانلود
شیوه نامه اجرای اعطای پژوهانه آیین نامه اجرایی اعطای پژوهانه رساله به دانشجویان دکتری 1393/5/18 دانلود
آیین نامه‌ها و مقررات داخلی
عنوان توضیحات تاریخ فایل
آئین نامه عضویت و استفاده از خدمات سامانه بهره برداری یکپارچه خدمات بیت و مجتمع آزمایشگاهای علمی آیین نامه استفاده ار سامانه بهره برداری یکپارچه تجهیزات بیت و مجتمع خدمات آزمایشگاهای علمی و تحقیقاتی (دستور اول جلسه هفدهم هیات رئیسه 95/11/10) 1396/4/4 دانلود
شيوه نامه استفاده از دوره تحقيقاتي كوتاه مدت (Short Visit) خارج از كشور مصوب در سومين جلسه هيأت رئيسه دانشگاه مورخ 1396/02/24 1396/3/10 دانلود
شیوه نامه اجرایی شرکت در کارگاهای آموزشی داخل و خارج شیوه نامه اجرایی شرکت در کارگاه داخل و خارج مصوب جلسه 15 هیات رئیسه 1395/11/16 دانلود
شیوه نامه طرح های پژوهشی شیوه نامه طرح های پژوهشی مصوب سومین جلسه هیات رئیسه دانشگاه مورخ 95/2/29 1395/4/6 دانلود
شیوه نامه اجرایی آیین نامه فرصت مطالعاتی دانشگاه شیوه نامه اجرایی آیین نامه فرصت مطالعاتی دانشگاه مصوب پنجمین جلسه شورای دانشگاه مورخ 94/11/11 و تاریخ اجرا از زمان تصویب آیین نامه می باشد. 1395/2/18 دانلود
شیوه نامه انتخاب پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شاهرود شیوه نامه و فرآیند انتخاب پژوهشگران برتر در تمامی بخشها بر اساس چرخه اجرایی انتهای شیوه نامه انجام می شود. تاریخ تصویب1394/12/09 هیات ریسه دانشگاه و تاریخ اجرا از سال 95 1395/2/7 دانلود
آیین نامه و شیوه نامه پرداخت تشویقی مقالات اعضاء هیات علمی شیوه نامه پرداخت تشویقی مقالات اعضاء هیات علمی 1394/12/1 دانلود
دستورالعمل اجرایی آیین نامه گرنت دانشگاه این دستورالعمل موارد و نحوه هزینه کرد گرنت اعضای هیات علمی دانشگاه را بیان می کند. تاریخ تصویب: 94/7/5 ، تاریخ اجرا: 94/7/5 1394/7/29 دانلود
ایین نامه نحوه نگارش طرحهای پژوهشی درون دانشگاهی دستورالعمل و قواعد نگارش گزارش طرحهای پژوهشی داخلی 1394/7/27 دانلود
آیین نامه گرنت تاریخ تصویب:1394/4/14 ، تاریخ اجرا:1394/1/1 1394/7/12 دانلود
شیوه نامه اجرایی اعطای تشویقی به نویسندگان مقالات علمی و پژوهشی تاریخ تصویب:1393/7/6 ، تاریخ اجرا:1393/1/1 1394/7/12 دانلود
آئين‌نامه اجرائي طرحهاي پژوهشي تاریخ تصویب:1392/7/7 ، تاریخ اجرا:1392/1/1 1394/7/12 دانلود
آیین نامه اجرایی شرکت در کنفرانس های خارج کشور تاریخ تصویب:1393/8/25 ، تاریخ اجرا:1393/1/1 1394/7/12 دانلود
آیین نامه اجرایی شرکت در کنفرانس های داخل کشور تاریخ تصویب:1393/8/25 ، تاریخ اجرا:1393/9/1 1394/7/12 دانلود
فرم ها
عنوان توضیحات تاریخ فایل
فرم فرصت مطالعاتی اعضا هیات علمی فرم فرصت مطالعاتی اعضا هیات علمی که باید همراه با جدول ارتقا به پژوهش ارسال گردد 1395/10/29 دانلود
پرسشنامه طرح پژوهشی نوع 3 فناورانه پرسشنامه طرح پژوهشی نوع 3 فناورانه 1395/10/28 دانلود
پرسشنامه طرح نوع 2 (علم محور) پرسشنامه طرح های پژوهشی نوع 2 علم محور 1395/10/28 دانلود
پرسشنامه طرح نوع 1 پرسشنامه طرح های پژوهشی نوع 1(تجهیزاتی) 1395/10/28 دانلود
فرم پژوهشگران برتر (هیات علمی) فرم پژوهشگران برتر هیات علمی 1395/7/18 دانلود
فرم پژوهشگران برتر (دانشجویی) فرم پژوهشگران برتر دانشجویی 1395/7/18 دانلود
فرم شماره-6-تقاضا و جدول مشخصات مقاله های چاپ شده دریافت تشویقی -جدید برای دستورالعمل جدید و افرادی که تاریخ ترفیع آنان بعد از 27/10/94 است 1394/11/12 دانلود
فرم های تشکیل قطب علمی فرم های مورد نیاز تشکیل قطب های علمی 1394/11/3 دانلود
کلیه فرم های مربوط به گزارش نهایی طرحهای پژوهشی این فرم ها باید هنگام ارایه گزارش نهایی طرحهای پژوهشی تکمیل شده و به گزارش نهایی طرح ضمیمه شوند. 1394/7/27 دانلود
پرسشنامه طرحهاي پژوهشي نوع (1 ،2 ، 3 ، 4) پرسشنامه طرحهاي پژوهشي 1394/7/27 دانلود
فرم شماره-1- تقاضای پیش پرداخت برای هزینه کردهای دسته فرم تقاضای پیش پرداخت برای هزینه کردهای دسته جمعی از محل گرنت 1394/7/26 دانلود
فرم شماره-2-تقاضای تسویه حساب پیش پرداخت دسته جمعی از محل گرنت فرم تقاضای تسویه حساب پیش پرداخت دسته جمعی از محل گرنت 1394/7/26 دانلود
فرم شماره-3- تقاضای تسویه حساب هزینه کرد از محل گرنت فرم تقاضای تسویه حساب هزینه کرد از محل گرنت 1394/7/26 دانلود
فرم شماره-4- تقاضای تسويه حساب كنفرانس هاي خارج كشور اساتيد فرم تقاضای تسويه حساب كنفرانس هاي خارج كشور اساتيد 1394/7/26 دانلود
فرم شماره-5- تقاضای تسويه حساب كنفرانس هاي داخل كشور اساتيد فرم تقاضای تسويه حساب كنفرانس هاي داخل كشور اساتيد 1394/7/26 دانلود
فرم شماره-7- تقاضای تسویه حساب و اختتام طرحهای پژوهشی فرم تقاضای تسویه حساب و اختتام طرحهای پژوهشی 1394/7/26 دانلود
فرم شماره-8- تقاضای تسويه حساب کارگاههای آموزشی داخل كشور اساتيد فرم تقاضای تسويه حساب کارگاههای آموزشی داخل كشور اساتيد 1394/7/26 دانلود
فرم شماره-9- تقاضای پرداخت هزینه چاپ مقالات در مجلات معتبر علمی داخلی فرم تقاضای پرداخت هزینه چاپ مقالات در مجلات معتبر علمی داخلی 1394/7/26 دانلود
فرم شماره-10- تقاضای پرداخت هزینه حق عضویت در مجامع علمی معتبر فرم تقاضای پرداخت هزینه حق عضویت در مجامع علمی معتبر 1394/7/26 دانلود
فرم شماره-11- تقاضای پرداخت پرسنلی طرحهای پژوهشی خاتمه یافته فرم تقاضای پرداخت پرسنلی طرحهای پژوهشی خاتمه یافته 1394/7/26 دانلود
فرم شماره-12- درخواست شركت اساتید در مجامع علمی خارج از كشور با ارایه مقاله فرم درخواست شركت اساتید در مجامع علمی خارج از كشور با ارایه مقاله 1394/7/26 دانلود
فرم شماره-13- درخواست شركت اساتید در مجامع علمی داخل كشور فرم درخواست شركت اساتید در مجامع علمی داخل كشور 1394/7/26 دانلود
فرم شماره-14- درخواست شركت اساتید در کارگاههای اموزشی داخلی فرم درخواست شركت اساتید در کارگاههای اموزشی داخلی 1394/7/26 دانلود
فرم شماره-15- درخواست تسویه حساب هزینه¬های فرم درخواست تسویه حساب هزینه¬های پایان¬نامه و شرکت در کنفرانس دانشجویان تحصیلات تکمیلی 1394/7/26 دانلود
فرم شماره-16- درخواست شركت دانشجویان دکتری در مجامع علمی خارج از كشور فرم درخواست شركت دانشجویان دکتری در مجامع علمی خارج از كشور 1394/7/26 دانلود
فرم شماره-17- تقاضای تشویقی مقالات چاپ شده دانشجویان فرم تقاضای تشویقی مقالات چاپ شده دانشجویان 1394/7/26 دانلود
فرم شماره-18-گزارش علمي شركت در مجامع علمي داخل و خارج گزارش علمي شركت در مجامع علمي داخل و خارج 1394/7/26 دانلود
فرایندها و روشها
عنوان توضیحات تاریخ فایل
فرآیند تشکیل قطب های علمی فرایند تشکیل قطب های علمی 1394/11/3 دانلود
آخرین بروزرسانی: 1394/8/11

عنوان طرح  Title مجری دانشکده (pdf) Abstract
بررسی تحلیلی جریان و انتقال حرارت سیال غیرنیوتنی در لوله های خمیده و مستقیم دارای مقاطع بیضوی Analytical investigation of non-Newtonian flow and heat transfer in curved and straight elliptical pipes  دکتر محمدمحسن شاه مردان مکانیک Abstract
 بررسی تحلیلی  و عددی انتقال حرارت پایا  و ناپایا در پین فین­های چندلایه  پایه کربنی  Analytical  and Numerical Investigation of Orthotropic Steady and Unsteady Heat Transfer in Composite Pin Fins Based on Conductive Carbon Fibers  دکترمحمدحسن کیهانی  مکانیک  Abstract1
یک مدل دینامیکی کارا برای حل رده ای از مسائل برنامه ریزی هندسی  Solving a class of geometric programming problems by a capable dynamic model دکترعلیرضا ناظمی ریاضی Abstract2
 بررسی رابطه بین مصرف انرژی و ارزش تولیدات در بخ صنعت ایران  The Relationship between Energy Consumption and Production Growth  دکتر محمد علی مولایی  صنایع و مدیریت  Abstract3
بررسی ذرات غیر نسبیتی در حضور پتانسیل Hua    Investigation of non-relativistic particles in the presence of the Hua Potential Via Finite Difference and SUSYQM Method دکتر حسن حسن آبادی   فیزیک  Abstract4
مطالعه ماتریس پراکندگی در نظریه ابر ریسمان  Study of S-matrix scattering in superstring theory  دکتر كاظم بي تقصير فدافن  فیزیک   Abstract5
 پراکندگی نوکلئونی از پتانسیل های دلتا گونه Nucleon scattering from δ-like potentials  دکتر حسن حسن آبادی  فیزیک  Abstract6
مطالعه آماری پلاسماهای فضایی بعنوان یک سیستم متلاطم Statistical study of space plasma as a turbulence system دکتر مهدی مومنی  فیزیک Abstract7
بررسی برخی خصوصیات فیزیکو شیمیایی تعدادی از ارقام مرکبات شمال ایران Evaluation of some physico-chemical properties of citrus cultivars in north of Iran دکتر احمد رجایی کشاورزی Abstract8
بهینه سازی تولید اسید سیتریک از گونه قارچی آسپارژیلوس نایجر Optimization of citric acid production by Aspergillus niger دکترحمیدرضا صمدلوئی کشاورزی Abstract9
نتایج و کرانهای جدید برای احاطه گری مکانی همسایه-محور در گرافها  Results and bounds for the open-neighborhood locating domination  in graphs  دکتر نادر جعفری راد  ریاضی   Abstract11
بررسی رابطه بین مصرف انرژی و ارزش تولیدات در بخش صنعت ایران   The Relationship between Energy Consumption and Production Growth دکتر محمد علی مولایی  صنایع و مدیریت    Abstract12
طراحی استراتژی جدید کنترل برای یک سیستم تزریق توان   DESIGN OF A NOVEL CONTROL STRATEGY FOR POWER INJECTION SYSTEM دکتر حسین قلی زاده نرم    برق و رباتیک  Abstract13

بررسی گونه های آلومینوفسفات در محیط­های آبی و الکلی با استفاده از اسپکتروسکوپی رزونانس مغناطیسی هسته­ای  آلومینیوم-27 و فسفر-31

Application of phosphorus-31 and aluminum-27 NMR spectroscopic techniques to study of the aqueous and methanolic tetraphenylammonum aluminophosphate solutions

دکتر ناصر گودرزی  علوم زمین  Abstract14
مطالعه ماتریس پراکندگی در نظریه ابر ریسمان   Study of S-matrix scattering in superstring theory  دکتر کاظم بی تقصر فدافن  فیزیک Abstract15 
پراکندگی نوکلئونی از پتانسیل های دلتا گونه Nucleon scattering from δ-like potentials  دکتر حسن حسن آبادی فیزیک Abstract16
رده ­بندی کیفی شن و ماسه با رویکرد پردازش تصویر Crashed rock materials quality classification using image processing approach دکتر بهزاد تخم چی  معدن  Abstract17
ارائه روش تحلیلی جدید براي آزمایش حداکثر جریان پس فاز ماشین سنکرون قطب برجسته   Presentation of a New Analytic Method of Maximum Lagging Current Test of the Salient Pole Synchronous Machines  دکتر احمد دارابی  برق و رباتیک   Abstract18

 

آخرین بروزرسانی: 1394/7/27

در حال به روز رسانی

نام:
پست الکترونیک:

مديريت امور پژوهش :

آخرین بروزرسانی: 1393/6/3

نام:
پست الکترونیک:

مديريت امور پژوهش :