اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک

دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک
سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸- ۱۲:۰۸:۳۳

دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، روز دوشنبه 11 آذر ماه سال جاری رئیس به همراه اعضای هیات رئیسه این دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دیدار و گفتگو کردند.

IMG_0014

در این نشست دکتر شاه مردان رییس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه ضمن خوشامدگویی از اعضا هیات رئیسه دانشگاه برای دیدار از این دانشکده قدردانی نمود و در ادامه دکتر نظری مدیر گروه مکانیک سیالات و دکتر مهدی گردویی مدیرگروه مکانیک جامدات به ارائه گزارشی از پیشرفت های دانشکده، وضعیت آزمایشگاه ها، کارگاه ها و اقدامات صورت گرفته در این دانشکده پرداختند.

اهمیت معرفی دانشگاه به دنبال فعالیت های علمی پژوهشی اعضای هیات علمی

دکتر محمد مهدی فاتح رییس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشکر از تمامی اعضای هیأت علمی و همچنین چهره های شاخص این دانشکده به بیان اهمیت برگزاری کنفرانس ها و رویدادهای های علمی پژوهشی در دانشگاه اشاره نمود و ابراز داشت: به واسطه برگزاری چنین برنامه هایی می توان دانشگاه را به خوبی معرفی نمود.

ایشان به راه اندازی شرکت های دانش بنیان، کسب امتیاز دانشمند یک درصد برتر دنیا و هرگونه فعالیت در راستای اهداف آموزش و پژوهش دانشگاه، توسط اعضای هیات علمی این دانشکده تقدیر نمود.

دکتر فاتح: امسال 550 تخت خوابگاهی اضافه شد.

وی همچنین تصریح کرد: مجموعه خوابگاه دخترانه شقایق با روشن شدن چراغ کمک خیرخواهانه اعضای هیات علمی و برکت این نیت خالصانه بدون هیچ ردیف بودجه ای به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این جلسه با توجه به پتانسیل های موجود در دانشکده بر ایجاد تشکیل قطب علمی تاکید نمود: اعضای هیات علمی با تلاش و ارتقا خود کمک شایانی به بالا بردن جایگاه دانشگاه در سطوح ملی و بین المللی می نمایند و ما قدردان این زحمات هستیم.

وی به مدیریت خوب مالی دانشگاه اشاره نمود و خاطرنشان کرد: خدارا شاکریم که تنها دانشگاهی هستیم که توانستیم با برنامه ریزی معوقه ای نداشته و به تعهدات خود عمل نماییم و بنا داریم در ادامه مسیر همچون گذشته با حفظ وحدت رویه در قوانین و آئین نامه ها و شیوه نامه ها دانشگاه را به پیش ببریم.

در این جلسه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، اعضای هیات علمی این دانشكده به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

سپس در ادامه جلسه دكتر علی دستفان معاون پژوهش و فناوری، دکتر رضا شیخ معاون اداری و مالی و همچنین دکتر ناصر گودرزی معاون آموزشی دانشگاه به سوالات طرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حیطه های مربوط به خود پاسخ دادند.

 

12345