اخبار و رویدادها: برگزاری آخرین جلسه شورای پایانی سال 97 دانشگاه

برگزاری آخرین جلسه شورای پایانی سال 97 دانشگاه
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷- ۰۹:۳۲:۲۹

برگزاری آخرین جلسه شورای پایانی سال 97 دانشگاه

آخرین جلسه شورای پایانی سال 97 با حضور رئیس دانشگاه، هیئت رئیسه و كاركنان در محل سالن اجتماعات كوثر این دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیش از ظهر روز یكشنبه 26 اسفند ماه جاری آخرین جلسه شورای پایانی سال 97 با حضور رئیس دانشگاه، هیئت رئیسه و كاركنان در محل سالن اجتماعات كوثر این دانشگاه برگزار گردید.

IMG_0032

ابتدای جلسه فوق هیئت رئیسه ضمن تبریك پیشاپیش سال جدید و ارائه گزارشی در خصوص عملكرد حوزه های مربوطه، همكاری و مساعدت های بخش های مختلف دانشگاه را موجب پیشبرد اهداف همه جانبه مجموعه برشمردند.

دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه نیز در این جلسه میلاد امام جواد (ع) را تبریك گفته و سالی پربار را برای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شاهرود خواستار شد. دكتر فاتح در این جلسه از بخش های مختلف دانشگاه اعم از مدیران و كاركنان به واسطه همكاری ها و تلاش های دلسوزانه جهت پیشبرد اهداف دانشگاه تقدیر و تشكر نمود و به بیان برخی از سیاست های اقتصادی مجموعه پرداخت.

ایشان در این دیدار صمیمی افتخارات كسب شده توسط دانشگاه در سال 97 را مرهون زحمات همگانی دانست و گفت: با تلاش مستمر، دانشگاه موفق به كسب رتبه دهم دانشگاه های كشور در جذب هیات علمی گردیده  است.

رئیس دانشگاه با اشاره به موافقت وزارت عتف با تشكیل قطب علمی مهندسی معدن كشور در دانشگاه صنعتی شاهرود، كسب این موفقیت را موجب دلگرمی برای گام های بعدی دانشگاه عنوان نمود و به بیان مواردی در خصوص تاسیس فضای كار اشتراكی دانشگاه پرداخت و همچنین اظهار خرسندی كرد: در پاسخ به نیازهای مهارتی دانشجویان و دانش­ آموختگان دانشگاهی بر اساس نیاز بازار كار و ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی به آنها، مركز ارتقای شایستگی های حرفه ای دانشجویان (SCD) در این دانشگاه  ایجاد گردید.

ایشان در ادامه در خصوص تایید تشكیلات تفصیلی و  اخذ پایان كار و اسناد املاك دانشگاه توضیحاتی را ارائه نمود و با اظهار خرسندی از روند رو به رشد دانشگاه، سال آتی را فرصتی برای تحولات بنیادی و رو به جلو مطرح كرد.

 

12345



نظرات قبلی (1)