اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه دانشگاه با اعضای هیأت علمی گروه آموزشی زبان های خارجی، دروس عمومی و معارف اسلامی

دیدار هیات رئیسه دانشگاه با اعضای هیأت علمی گروه آموزشی زبان های خارجی، دروس عمومی و معارف اسلامی
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷- ۱۳:۲۲:۰۸



هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت ­علمی گروه آموزشی زبان های خارجی و دروس عمومی و گروه آموزشی معارف اسلامی این دانشگاه دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، هیات رئیسه دانشگاه روز دوشنبه اول بهمن ماه جاری با شورای آموزشی گروه زبان های خارجی و دروس عمومی و گروه معارف اسلامی این دانشگاه در محل سالن اجتماعات كوثر دیدار و گفتگو كردند.

در این دیدار دكتر محمدمهدی فاتح رئیس این دانشگاه، برگزاری چنین جلساتی را سبب همفكری، همدلی و پیشبرد اهداف دانشگاه عنوان نمود و اظهار امیدواری كرد: مشكلات طرح شده در خصوص دروس عمومی، معارف اسلامی و زبان خارجی بررسی و طبق قوانین مرتفع گردد. ایشان در ادامه افزودند: بهره­ مندی از اساتید قوی و توانمند در ارائه دروس معارف اسلامی باید از الویت ها این گروه باشد و مقرر نمود كه محلی مجزا و متمركز برای اساتیدگروه معارف اسلامی در نظر گرفته شود.

در این دیدار صمیمانه رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، ضمن استقبال از نظرات ارزشمند اعضای هیات علمی این دو گروه آموزشی جهت فعالیت­های مستمر برای پیشبرد اهداف دانشگاه، خاطر نشان كرد: هر یك از شما با طرح موضوعات مفید از دیدگاه خود در اداره امور به ما كمك می كنید و همین نظرات، پیشنهادات و راه­حل های شماست كه موجبات پیشرفت دانشگاه را فراهم می سازد.  فاتح پیرامون مسایل و معضلات پیشروی جامعه و دانشگاه در ادامه سخنان خود حل معضلات فرهنگی را به عنوان وظیفه همگانی و امری قابل توجه مطرح نمود و كمك همگانی افراد را خواستار شد وی همچنین استفاده بهینه از منابع دانشگاه را یاداور شدند و بر صرفه ­جویی در مصرف منابع دانشگاه تاكید كردند.

در ادامه این دیدار دكتر ایرانمهر مدیر گروه آموزشی زبان انگلیسی و دروس عمومی ضمن ارائه گزارشی، به بیان نیازمندیها  و پیشنهادات مرتبط با این گروه آموزشی پرداخت. همچنین دكتر انطیقه­ چی مدیر گروه آموزشی معارف اسلامی در این جلسه گزارشی در خصوص پیشینه این گروه آموزشی و تعداد اعضای هیات علمی آن پرداخت و درخواست های مورد نیاز گروه را بیان نمود

در پایان این دیدار پس از بیان نقطه نظرت اعضای هیات علمی حاضر در جلسه، دكتر ناصر گودرزی معاون آموزشی و همچنین دكتر علی دستفان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به سوالات مطرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

12345