اخبار و رویدادها: بیستمین المپیاد درون دانشگاهی دانشجویان در حال برگزاری است.

بیستمین المپیاد درون دانشگاهی دانشجویان در حال برگزاری است.
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷- ۱۴:۴۵:۰۷

بیستمین المپیاد درون دانشگاهی دانشجویان در حال برگزاری است.

بیستمین المپیاد درون دانشگاهی دانشجویان به مناسبت روز دانشجو با مسابقات فوتسال دانشجویان پسر آغاز و در دهه مبارك فجر 97 تحت عنوان جشنواره ورزشی زمستانه ادامه خواهد یافت .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، با توجه به تقویم ورزشی وزارت علوم و مصوبات شورای ورزش دانشگاه، بیستمین المپیاد درون دانشگاهی دانشجویان به همت مدیریت تربیت بدنی از 11 آذر ماه جاری به مناسبت روز دانشجو با مسابقات فوتسال دانشجویان پسر آغاز و در دهه مبارك فجر 97 در رشته های ورزشی مصوب دیگر در دو بخش دانشجویان دختر و پسر تحت عنوان جشنواره ورزشی زمستانه ادامه خواهد یافت .

photo_۲۰۱۸-۱۲-۰۸_۲۲-۰۷-۳۳

این المپیاد با آیین نامه عمومی و فنی، مدون وتنظیم گردید و جهت آشنایی و اطلاع عموم دانشجویان در سامانه پهلوان و كانال ورزش دانشگاه قرار گرفت. لازم به ذكر است دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه پهلوان و مطالعه راهنمای بیستمین المپیاد ورزشی دانشجویان با شرایط و نحوه ثبت نام و شركت در مسابقات این دوره از المپیاد آشنا و در موعد مقرر ذكر شده در آیین نامه جهت ثبت نام از طریق سامانه پهلوان اقدام نمایند.

این المپیاد در 7 رشته پسران و هفت رشته دختران برگزار می گردد كه شروع این  دوره از مسابقات با رشته پرطرفدار فوتسال پسران بود كه از 11 آذر ماه در دو سالن فجر و آزادی همه روزه از ساعت 18-22 با حضور 30 تیم (10نفره) در دور مقدماتی به صورت دوره ای و در دور نهایی به صورت تك حذفی در حال برگزاری می باشد كه مقرر است در روز سه شنبه 97/9/20 و چهارشنبه 97/9/21 در محل سالن فجر دانشگاه از ساعت 21-18برگزار گردد.

سرپرست اجرایی مسابقات دكتر محمد حسین رضوانی و معاونین فنی این دوره از المپیاد در بخش برادران احمد خراطها و در بخش خواهران معصومه ناظمی می باشند. امیداست برگزاری چنین جشنواره هایی به سطح ارتقاء كمی و كیفی ورزش دانشجویی، ایجاد نشاط و شادابی در بین  دانشجویان و پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه كمك نماید.

12345