اخبار و رویدادها: برگزاری سمینار آشنایی با فرصت های همكاری های علمی بین المللی با كشور آلمان

برگزاری سمینار آشنایی با فرصت های همكاری های علمی بین المللی با كشور آلمان
سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷- ۱۱:۱۴:۲۹

برگزاری سمینار آشنایی با فرصت های همكاری های علمی بین المللی با كشور آلمان

سمینار آشنایی با فرصت های همكاری های علمی بین المللی با دانشگاه ها و مراكز تحقیقاتی كشور آلمان در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، سمینار آشنایی با فرصت های همكاری های علمی بین المللی با دانشگاه ها و مراكز تحقیقاتی كشور آلمان صبح روز دوشنبه 5 آذر ماه جاری با استقبال خوب اعضای هیات علمی و دانشجویان دكتری این دانشگاه در محل آمفی تئاتر دانشكده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیك این دانشگاه برگزار گردید.

IMG_0127

دكتر محسن رضوانی مدیر دفتر روابط بین الملل دانشگاه صنعتی شاهرود هدف از برگزاری این سمینار را آشنایی اساتید و دانشجویان دكتری با فرصت های مطالعاتی و تحقیقاتی در دانشگاه ها و مراكز آموزشی كشور آلمان عنوان نمود و گفت: طی این سمینار كه برای اولین بار در این دانشگاه برگزار گردید فرصت های تحقیقاتی و مطالعاتی مطلوب برای حاضرین در جلسه تشریح شد.

رضوانی همچنین افزود: این جلسه با همكاری دفتر بین الملل دانشگاه و مركز همكاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  برگزار شد و دكتر كشاورزی مسئول دفتر ایران موسسه DAAD به بیان توضیحات تكمیلی در خصوص فرصت های مطالعاتی برای دانشجویان دكتری و فرصت های كوتاه مدت و بلند مدت اساتید در كشور آلمان اشاره كرد.

كشاورزی امكان همكاری های مشترك بین اساتید دانشگاه و اساتید مراكز آموزشی كشور آلمان را از جمله نقاط مثبتی عنوان نمود كه می تواند تحت نظر موسسه DAAD صورت پذیرد.

 

12345