اخبار و رویدادها: كسب عنوان سخنران برتر هیات علمی دانشكده تربیت بدنی دانشگاه

كسب عنوان سخنران برتر هیات علمی دانشكده تربیت بدنی دانشگاه
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷- ۱۵:۱۰:۲۳

كسب عنوان سخنران برتر هیات علمی دانشكده تربیت بدنی دانشگاه

دكتر حوریه دهقانپوری از اعضای هیات علمی دانشكده تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود در كنفرانس اورآسیایی علوم ورزشی به میزبانی دانشگاه تبریز، بعنوان سخنران برتر این كنفرانس برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دكتر حوریه دهقانپوری از اعضای هیات علمی دانشكده تربیت بدنی این دانشگاه در كنفرانس اورآسیایی علوم ورزشی در روزهای ۱7 تا ۲۰ مهر به میزبانی دانشگاه تبریز، بعنوان سخنران برتر این كنفرانس برگزیده شد.

اولین كنگره اورآسیایی علوم ورزشی در راستای سیاست های علمی اتحادیه اورآسیایی علوم ورزشی (ESSU) كه یك سازمان غیرانتفاعی بین المللی بوده و در سال 2017 در آنكارای تركیه تأسیس شده است، با حضور پژوهشگران و اساتید داخلی و خارجی از كشورهای مختلف از جمله ایالات متحده آمریكا، رومانی، تركیه، بلغارستان، آذربایجان. مقدونیه، اسلواكی، قبرس، عراق و ... جهت انتقال تجربیات همدیگر و تبادلات علمی همزمان با رویداد تبریز 2018 و كمك به كاربردی نمودن یافته های دانشگاهی در قالب كارگاه های تخصصی و نشست های مختلف برگزار شد.

به گفته ی دكتر وحید ساری صراف، دبیر علمی اولین كنگره اورآسیایی علوم ورزشی در دانشگاه تبریز، با اعلام فراخوان این كنگره حدود 600 مقاله به دبیرخانه آن ارسال گردید كه از این تعداد بیش از 450 مقاله پذیرفته شد. از این تعداد مقالات ارسال شده حدود 80 مقاله در قالب سخنرانی و بقیه مقالات نیز در قالب سخنرانی كوتاه در چهار محور و پنل شامل فیزیولوژی ورزشی، حركت ورزشی، مدیریت ورزشی و طب ورزشی ارایه شد. در طول سه روز برگزاری ارایه سخنرانی كلیدی از سوی پژوهشگران و برگزاری چندین كارگاه آموزشی از دیگر برنامه های این كنفرانس بود،.

همچنین در بخش مدیریت ورزشی از بین 187 مقاله دریافت شده توسط دبیرخانه به اولین كنگره بین المللی اوراسیایی علوم ورزشی تعداد 17 عنوان مقاله به صورت سخنرانی و  165 مقاله به عنوان سخنرانی كوتاه پذیرفته شدند لازم به ذكر است از این میان فقط 5 مقاله در اولویت پذیرش كنگره قرار نگرفت.

دكتر حوریه دهقانپوری با ارائه 3 مقاله و پذیرش یك مقاله در بخش سخنرانی بلند این كنفرانس و همچنین پذیرش 2 مقاله در بخش سخنرانی های كوتاه توانست، با ارائه مقاله "مدل سازی بلوغ عوامل فنی و راهبردی مدیریت دانش مبتنی بر كسب و كار در ورزش ایران" در بخش سخنرانی بلند مقام اول را كسب نماید.

12345