اخبار و رویدادها: روح ملکوتی آیت الله مرتضی اشرفی به دیارحق شتافت.

روح ملکوتی آیت الله مرتضی اشرفی به دیارحق شتافت.
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷- ۰۸:۰۰:۰۸

روح ملکوتی آیت الله مرتضی اشرفی به دیارحق شتافت.

روح ملکوتی آیت الله مرتضی اشرفی( دایی رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود) عضو شورای عالی حوزه علمیه استان سمنان وصاحب کرسی درس خارج فقه به دیار حق شتافت.

ارتحال عالم ربانی آیت‌الله مرتضی اشرفی، عضو شورای عالی حوزه علمیه استان و صاحب کرسی درس خارج فقه، درنخستین ساعات بامداد 21 شهریور 1397 مصادف با دوم محرم الحرام 1440 هجری قمری، موجی از اندوه را در ميان عموم پيروان مکتب اهل بيت عصمت و طهارت(ع) و به‌ ويژه علما و انديشمندان اسلامی برانگيخت.

او عمر پربرکت خود را از ابتدا تا انتها در راه بهره‌گيری از چشمه جوشان معرفت الهی و دستيابی به مدارج عاليه حکمت عملی مصروف داشت و با درک مسئوليت خطير هدايت جامعه، با نشر معارف حقه تشيع و ترويج اخلاقيات فاضله و سنت شريفه نبوی(ص) در تربيت شاگردان برجسته تجلی يافت.
فقدان شخصيت‌های گرانقدری چون ️آیت‌الله اشرفی، به موازات ارادت و احترام به ساحت علم و معرفت، تالم آفرين و جانکاه است. روابط عمومی دانشگاه اين مصيبت بزرگ را به پيشگاه قطب عالم امکان، مهدی صاحب‌الزمان(عج)، مقام عظمای ولايت، علما و روحانيت جليل‌القدر، بيت معزز ايشان و همه ارادتمندان به مکتب حياتبخش اسلام ناب، صميمانه تسليت و تعزيت عرض نموده و از خداوند بزرگ تعجيل در ظهور حضرت ولی عصر(عج)، سلامت و عزت و طول عمر رهبر عزيز انقلاب و موفقيت روزافزون جويندگان راه نور و روشنايی را طلب می نماید.

12345