اخبار و رویدادها: درخشش كاروان ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه

درخشش كاروان ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷- ۰۹:۰۹:۰۰



درخشش كاروان ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی شاهرود در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی كشور.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دانشگاه های كشور به میزبانی دانشگاه شیراز از تاریخ 26 تیرماه لغایت 5 مرداد ماه 97 برگزار گردید.

سه پله صعود در رنكینگ ورزش دانشگاه های كشور

معصومه ناظمی سرپرست كاروان دختران دانشگاه، این دوره از المپیاد دانشجویان دختر را درخشان تر از المپیاد های دیگر دانست و گفت: با سه پله صعود در رنكینگ ورزش دانشگاه های كشور به رتبه 16 از بین بیش از 100 دانشگاه شركت كننده در این المپیاد دست یافتیم و همچنان جزء دانشگاه های برتر كشور در بحث ورزش دختران و اول دانشگاه های صنعتی ایران و استان می باشیم

photo_۲۰۱۸-۰۸-۱۴_۰۹-۰۵-۵۷

كسب مقام پنجم تیمی والیبال دانشجویان دختر

مسابقات والیبال دانشجویان دختر با حضور 16 دانشگاه به مدت 10 روز و با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشكار برگزار شد.

در این مسابقات تیم والیبال دانشگاه صنعتی شاهرود در گروه خود با شكست دانشگاه شهید چمران اهواز با نتیجه 2 بر0 در گروه درخشید. همچنین با شكست دانشگاه امام خمینی قزوین با نتیجه 2بر0سبب پیروزی مجدد در گروه خود شد و با واگذاری بازی به دانشگاه صنعتی امیر كبیر در مقام دوم گروه خود وارد مرحله یك هشتم نهایی گردید. در دور ضربدری نیز با دانشگاه فردوسی مشهد علی رقم ملی پوشان و سوپر لیگ بودن دانشجویان آن دانشگاه در عین توانمندی، بازی را واگذار و به مصاف تیم دانشگاه یاسوج رفت و پس از برد این دانشگاه با دانشگاه اصفهان به رقابت پرداخت.

دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه شهید بهشتی تهران، دانشگاه تهران، دانشگاه شیراز و دانشگاه صنعتی شاهرود مقام های برتر والیبال در این دوره از المپیاد بوده اند.

مریم سیفی، مهدیه حسینیان راد، مریم محبی، ناهید شمشیرگران،ن ازنین گمركی فاطمه محمدی، مهرناز دزیانیان، یگانه علی آبادی، حانیه غیاث الدین، ندا رجبی، عاطفه مهاجری، الهام صادقی اعضای تیم والیبال دانشگاه به مربی گری دكتر منصوره مكبریان و سرپرستی ام البنین ابراهیمی در بین 16 تیم  به مقام پنجم تیمی دست یافت.                                                          

لازم به ذكر است مهرناز دزیانیان از شاهرود به عنوان موثر ترین بازیكن این دوره انتخاب شد.

photo_۲۰۱۸-۰۸-۱۴_۰۹-۰۴-۵۷

مسابقات كاراته دانشجویان دختر با حضور ۴۵ دانشگاه

مسابقات كاراته دانشجویان دختر با حضور ۴۵ دانشگاه به مدت ۴ روز و با شركت بیش از ۱۰۰ ورزشكار برگزار شد .این مسابقات با بخش كومیته و كاتای انفرادی و كاتای تیمی به صورت دوره ای همراه بود. هدی داربوی،  فرشته فیروزیان و نازنین رضایی اعضای این تیم به مربیگری ملیحه مفیدی و سرپرستی فاطمه نوری توانست مقام دوم وزن ۶۱- و مقام پنجم وزن ۶۸- كیلوگرم را از آن خود كند.

photo_۲۰۱۸-۰۸-۱۴_۰۹-۰۶-۲۴

تیم بدمینتون دختران دانشگاه به عنوان صدرنشین گروه مرحله مقدماتی

تیم بدمینتون دختران دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان صدرنشین گروه مرحله مقدماتی به دور بعد راه یافت.

مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر با حضور ۱۷ تیم در ۴ گروه به مدت ۵ روز و با شركت ۸۸ ورزشكار مسابقات در بخش انفرادی و دوبل آزاد به صورت تك حذفی و در بخش تیمی؛ در دور نخست به صورت دوره ای و در دور دوم به صورت تك حذفی برگزار شد.

صفورا زمانلو، فاطمه سروقدی، یاسمین شبیهی، راضیه بوجاریان، هدیه دباغ، فاطمه شعبانی به عنوان اعضای تیم به مربی گری مریم رحیمیان و سرپرستی فاطمه ناظمی توانست در چهار بازی خود با تیم های هرمزگان،كردستان و زنجان وخلیج فارس با نتیجه ۵ بر ۰ با اقتدار به مرحله نیمه نهایی صعود پیدا كند و در بازی با تیم دانشگاه تهران نتوانست به فینال مسابقات راه یابد و با نتیجه ۳-۲ بازی را واگذار كرد و به مقام سوم تیمی دست یافت.

لازم به ذكر است صفورا زمانلو و فاطمه سروقدی از دانشگاه صنعتی شاهرود به مقام دوم مسابقات دوبل آزاد و در بخش مسابقات انفرادی آزاد، یاسمین شبیهی به مقام ششم دست یافتند.

photo_۲۰۱۸-۰۸-۱۴_۰۹-۰۷-۴۰

مقام سوم بخش انفرادی مسابقات تكواندو دانشجویان دختر دانشگاه

مسابقات تكواندو دانشجویان دختر با حضور ۴۱ دانشگاه به مدت ۵ روز با شركت بیش از ۱۰۰ ورزشكار برگزار شد.

این مسابقات در بخش انفرادی و تیمی به صورت دوره ای برگزار شد و بهناز اكبر زاده به مربی گری تكتم تركمنی توانست مقام سوم وزن ۴۹- كیلوگرم را از آن خود كند.


کلمات کلیدی: #ورزش#دختر#المپیاد
12345