اخبار و رویدادها: پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت روز خبرنگار
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷- ۰۶:۳۸:۲۲

پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود دکتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه با صدور پیامی 17 مرداد ماه، «روز خبرنگار» را به تمامی خبرنگاران تبریک گفت.

 

جان نباشد جز خبر در آزمون                  هر که را افزون خبر جانش فزون    (مولانا)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود دکتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه با صدور پیامی، 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت که متن آن به این شرح است:

هفدهم مرداد ماه یادآور رشادت و دلیری خبرنگاری است که در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تا شهادت پیش رفت. سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به پاس قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده خبرنگاران، روز «خبرنگار» نامگذاری شده تا فرصتی باشد برای تجلیل از تلاش صادقانه اهل قلم، اندیشه و فرهنگ که در مسیر آگاهی بخشی به جامعه تا پای جان تلاش می کنند.

در هنگامه انفجار اطلاعات در جامعه و بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات و فعالیت شبکه های مجازی که سبب سرعت بخشی به توسعه و پیشرفت همه جانبه شده، نقش و جایگاه بی بدیل خبررسانی مهمتر، پررنگتر و والاتر از همیشه است تا اخبار سره و ناسره را از هم بازشناسد و آگاهی بخشی مفید به جامعه ارائه دهد که چون از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.

خبرنگاری شغل مقدسی است، خبرنگاری راهی به بسوی آینده و پیشرفت کشور بر مبنای توجه به اصل خرد جمعی با بررسی، تحقیق،٬ نقد و در نهایت جلب افکار عمومی برای قدم به جلو و اصلاح جامعه است. بدون تردید ارائه تصویری روشن و شفاف از جامعه و ایجاد فضای شور و شعور اجتماعی و امید به فردایی بهتر مرهون عزم جدی و تلاش صادقانه و بی وفقه اصحاب رسانه کشور است و این افتخار بسی بزرگ است برای کسانی که حرفه آگاهی بخشی و خبرنگاری را برای خود برگزیده اند. ان شاءالله روزی برسد که هر ایرانی آرزو کند یک خبرنگار باشد.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و جامعه مطبوعاتی کشور، از تلاش مداوم و صادقانه آنان که برای روشنگری و ارائه اخبار در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور گام بر می دارند قدردانی نموده و سلامتی ، بهروزی و توفیق روزافزون برای ادامه فعالیت آگاهانه و اندیشمندانه آنان را در این مسیر خطیر از خداوند متعال خواهانم.


دکتر محمدمهدی فاتح

رئیس دانشگاه

17 مرداد 1397


کلمات کلیدی: #روز خبرنگار #17 مرداد 97 #اطلاع رسانی #شهید صارمی #روابط عمومی
12345