اخبار و رویدادها: برگزاری ششمین كنفرانس انرژی بادی ایران

برگزاری ششمین كنفرانس انرژی بادی ایران
شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷- ۰۷:۳۸:۵۵

برگزاری ششمین كنفرانس انرژی بادی ایران

ششمین كنفرانس انرژی بادی ایران در ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه صنعتی شاهرود و انجمن علمی انرژی بادی ایران در سالن همایش های وزارت نیرو برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، ششمین كنفرانس انرژی بادی ایران در ارتباط تنگاتنگ با این دانشگاه و انجمن علمی انرژی بادی ایران در تاریخ 24 و 25 مهر ماه 1397 در سالن همایش های وزارت نیرو برگزار می گردد.

photo_2018-07-14_10-44-29

دانشگاه صنعتی شاهرود، تنها نماینده انجمن علمی انرژی بادی ایران در شرق كشور

در این كنفرانس ضمن بررسی چالش های پیش رو، راهكارهای توسعه این صنعت در كشور با توجه به شرایط جدید بین المللی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. كنفرانس انرژی بادی ایران تنها همایشی است كه همه فعالان صنعت انرژی بادی را اعم از مسئولین دولتی، قانون گذاران، سرمایه گذاران، مجریان و مشاوران گرد هم آورده و به صورت واقع بینانه به این بخش می پردازد. همچنین حضور مدیران ارشد شركت های بزرگ بین المللی و مسئولین سازمان های معتبر جهانی بر غنای این گردهمایی خواهد افزود.

در سالهای اخیر انرژی بادی در جهان شاهد رشد چشمگیری بوده است و پیش بینی می گردد با ادامه رشد سرمایه گذاری در این صنعت، این روند در سال های آتی ادامه یابد.

ششمین كنفرانس انرژی بادی ایران فرصت مغتنمی برای همه دست اندركاران و علاقمندان به انرژی بادی كشور فراهم می آورد كه ضمن پرداختن به اقدامات انجام شده، نقشه راهی عملی برای توسعه هر چه سریعتر این صنعت ترسیم گردد.

شایان ذكر است كه دانشگاه صنعتی شاهرود، تنها نماینده این انجمن در شرق كشور می باشد.

 

 

 

 

12345