اخبار و رویدادها: فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی 93 دانشكده مهندسی عمران دانشگاه

فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی 93 دانشكده مهندسی عمران دانشگاه
دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷- ۰۹:۰۷:۲۴

فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی 93 دانشكده مهندسی عمران دانشگاه

جشن فارغ التحصیلی 73 دانشجوی ورودی 93 دانشكده مهندسی عمران در روز دوشنبه 4 تیر ماه جاری با حضور رئیس دانشكده، مدیران گروه و اعضای هیات علمی این دانشكده برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جشن فارغ التحصیلی 73 دانشجوی ورودی 93 دانشكده مهندسی عمران در روز دوشنبه 4 تیر ماه جاری با حضور رئیس دانشكده، مدیران گروه و اعضای هیات علمی این دانشكده در محل سالن اجتماعات ابوالحسن خرقانی كتابخانه پردیس مهندسی فناوری های نوین دانشگاه برگزار گردید.

photo_۲۰۱۸-۰۶-۳۰_۱۱-۴۳-۵۲

دكتر احمد احمدی رئیس دانشكده مهندسی عمران این دانشگاه در این مراسم پس از تلاوت قرآن كریم ضمن تبریك به دانشجویان فارغ التحصیل از والدین، اساتید و كاركنان كه شرایط مطلوب برای رشد و شكوفایی علمی آنان را فراهم آوردند تشكر و قدردانی نمود. وی با اشاره به رتبه های بسیار خوبی كه دانشجویان ورودی 93 در كنكور كارشناسی ارشد كسب نموده و همچنین موفقیت دو نفر از دانشجویان این دوره آقایان نخعی و خدادادی در المپیاد كشوری دانشجویی ،تلاش و كوشش زیاد ، انگیزه قوی و توكل بر خداوند را رمز موفقیت دانشجویان این دانشكده برشمرد.

photo_۲۰۱۸-۰۶-۳۰_۱۱-۴۴-۰۳

دكتر وحید رضاكلا تجاری مدیر گروه این دانشكده نیز تلاش و پشتكار، صداقت و ایمان و پاكی، ایده پردازی و خلاقیت و همچنین تكیه بر سواد علمی خود را رمز موفقیت و پیروزی دانش آموختگان دانست.

اجرای موسیقی زنده توسط دانشجویان عضو كانون موسیقی دانشگاه، اجرای برنامه های كمدی، مسابقه شاد بین دانشجویان، پخش كلیپ، اهدای تندیس به دانش آموختگان و رتبه های برتر كنكور و المپیاد از دیگر برنامه های این مراسم دانشجویی بود.

12345