اخبار و رویدادها: ديدار هيات رئيسه و دانشكده شيمي دانشگاه صنعتي شاهرود

ديدار هيات رئيسه و دانشكده شيمي دانشگاه صنعتي شاهرود
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷- ۱۴:۲۵:۱۰

ديدار هيات رئيسه و دانشكده شيمي دانشگاه صنعتي شاهرود

هيات رئيسه دانشگاه صنعتي شاهرود از دانشكده شيمي اين دانشگاه بازديد و با اعضاي هيات علمي آن ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره اي هيات رئيسه دانشگاه با شوراي دانشكده ها، رئيس دانشگاه و اعضاي هيات رئيسه روز دوشنبه 17 ارديبهشت ماه سال جاري از دانشكده شيمي اين دانشگاه بازديد و با اعضاي هيات علمي و رئيس اين دانشكده ديدار و گفتگو كردند.

طي اين ديدار رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود ضمن تشكر از رئيس دانشكده و اعضاي هيأت علمي، با بيان دغدغه هاي خود به عنوان رئيس دانشگاه در زمينه هاي قراردادهاي علمي و تحقيقاتي، شركتهاي دانش بنيان دانشگاهي، افزايش مقالات ISI، همكاري هاي علمي و بين المللي، دارا بودن مجله علمي و پژوهشي اظهار اميدواري كرد: دانشكده شيمي با قابليت هاي منحصر بفرد خود از جمله اعضاي هيات علمي توانمند تمام توان خود را براي افزايش طرح هاي علمي و تحقيقاتي، افزايش درآمدهاي اختصاصي و انتشار مجله علمي پژوهشي به زبان انگليسي به كار ببرد.

IMG_0058

دكر فاتح همچنين با اشاره به تجهيزات آزمايشگاهي موجود در اين دانشكده خواستار ارتباط با بخش صنعت و  انعقاد قراردادهاي پژوهشي و ارائه خدمات آزمايشگاهي بيشتر گرديد.

در اين جلسه دكتر مهدي ميرزائي رئيس دانشكده شيمي گزارشي در خصوص آمار دانشجويان در مقاطع تحصيلي مختلف، اعضاي هيأت علمي، تجهيزات آزمايشگاه ها، كارگاه ها و ارتقاء اعضاي هيات علمي ارائه داد و در ادامه ضمن تشكر از حضور هيات رئيسه دانشگاه به بيان مشكلات دانشكده و پيشنهاداتي در خصوص برنامه هاي آينده پرداخت.

IMG_0089

در طي اين نشست كه با هدف هم فكري و هم انديشي در جهت بررسي مشكلات موجود و حل آن ها در اين دانشكده برگزار شد برخي از اعضاي هيأت علمي به بيان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه اين ديدار هيات رئيسه به سوالات طرح شده از سوي اعضاي هيات علمي در حوزه تخصصي خود پاسخ دادند.

IMG_0036

 

 

12345