اخبار و رویدادها: برگزاري مراسم تجليل از مقام شامخ «معلم» در دانشگاه صنعتي شاهرود

برگزاري مراسم تجليل از مقام شامخ «معلم» در دانشگاه صنعتي شاهرود
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷- ۱۷:۴۳:۳۹

برگزاري مراسم تجليل از مقام شامخ «معلم» در دانشگاه صنعتي شاهرود

همزمان با سالروز شهادت استاد مطهري، روز معلم و هفته آموزش طي مراسمي در دانشگاه صنعتي شاهرود ضمن گراميداشت اين روز بزرگ از استادان نمونه و برگزيدگان حوزه آموزش اين دانشگاه تجليل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، آئين تجليل از استادان اين دانشگاه به مناسبت دوازدهم ارديبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهري و روز معلم و به همت معاونت آموزشي و روابط عمومي دانشگاه صبح روز دوشنبه 10 ارديبهشت ماه جاري در سالن اجتماعات دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك برگزار گرديد.

دكتر محمد مهدي فاتح رييس دانشگاه صنعتي شاهرود در اين آئين ضمن تبريك اعياد شعبانيه و روز معلم افزود: همدلي، همراهي و همكاري شايسته شما بالاترين تقديرهاست و در كلام نمي گنجد.

IMG_0050

شركت هاي دانش بنيان را جدي بگيريم.

وي با اشاره به افتخارات كسب شده از سوي اعضاي هيات علمي، به اهميت داشتن اندوخته ارزشمند و فعاليت هاي علمي و پژوهشي كه سبب رشد بدنه ي علمي دانشگاه خواهد شد، تاكيد نمود.

نياز دانشجويان به كسب مهارت هاي تكميلي

رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود ضمن تاكيد بر اهميت خلاقيت و تربيت جوانان، تحول در آموزش را لازمه تحول در كشور دانست و خاطر نشان كرد: دانش به روز توسط دانشجويان براي رشد و ارتقاي علمي دانشگاه از اهميت بالايي برخوردار است و ما به عنوان دانشگاه بايد نقش خود را به خوبي ايفا كنيم و آن تربيت نيروي خلاق، پژوهشگر و فناور است.

سال گذشته دانشگاه در صدر خبرها قرار گرفت.

رييس دانشگاه ضمن بيان موفقيت هاي متعدد دانشگاه، اظهار داشت:  معرفي دانشگاه در سطح ايران از طريق قراردادهاي آموزشي و پژوهشي، خدمات آزمايشگاهي، برگزاري كنفرانس هاي ملي و بين المللي، جذب دانشجوي خارجي و تقويت دوره هاي آموزشي از جمله راه هاي معرفي و حفظ جايگاه دانشگاه است.

در طرح ها به حل معضلات كشور توجه كنيم.

دكتر فاتح با اشاره به تجهيز آزمايشگاه ها و بخش هاي متعدد آموزشي و عضو بودن دانشگاه در شبكه آزمايشگاه هاي علمي ايران كه مبنايي است براي تحقق طرح هاي تحقيقاتي، گفت: بازديد علمي و فني مي تواند شروعي براي يك قرارداد بزرگ در آينده به حساب بيايد.

ايشان همچنين با تجليل از اعضاي هيات علمي پيشكسوت دانشگاه، حضور اين عزيزان در محيط دانشگاه را موجب بركت و لطف  خدادادي دانست و گفت:  بايد با تلاش مضاعف هيات علمي و بهره مندي از تجربيات قديمي تر ها نقش دانشگاه را در گردونه رقابت بين دانشگاه هاي كشور حفظ كنيم.

IMG_0025

دكتر گودرزي معاونت آموزشي و  تحصيلات  تكميلي دانشگاه صنعتي شاهرود هم در اين مراسم با تبريك روز معلم به ارائه گزارشي تفصيلي در خصوص عملكرد حوزه معاونت آموزشي دانشگاه پرداخت. وي در گزارش خود به موارد زيادي كه باعث رشد و رتبه بندي بهتر دانشگاه در بين دانشگاههاي كشور نظير تعداد اعضاي هيات علمي جذب شده، ارتقاي مرتبه اعضاي هيات علمي و نيز هرم هيات علمي و دانشجويي دانشگاه، تعداد دانشجويان در مقاطع مختلف، تعداد آزمونهايي برگزار شده در سطح دانشگاه اشاره و خاطر نشان كرد كه بتوانيم در سال جاري براساس برنامه رهبردي آموزش گامهاي موثرتري در پيشبرد اهداف برداريم.

گفتني است در  اين آئين كه به مناسبت روز معلم برگزار گرديد از آقاي غلامرضا ناظمي معلم بازنشسته شهر شاهرود كه تعدادي از اعضاي هيات علمي شاگرد ايشان بوده اند، به پاس تلاش هاي صادقانه و خدمات ارزشمندشان جهت توسعه آموزش خلاق و هدفمند تقدير شد.

IMG_0100

در بخشي از مراسم روز معلم با پخش كليپهاي كوتاهي از خدمات دكتر علي اكبر پويان، دكتر مجيد انصاري جعفري و دكتر شاهين شاهسوني كه در طي سال 96 به افتخار بازنشستگي نايل آمده اند، قدرداني شد. همچنين در پايان مراسم  از استادان و كارشناسان  آموزشي برگزيده سال 1396 با اهداي لوح تقدير و تنديس مراسم تجليل شد.

IMG_0117

12345