اخبار و رویدادها: دیدار دوره ای هیات رئیسه با دانشكده ی تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار دوره ای هیات رئیسه با دانشكده ی تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶- ۱۵:۱۲:۳۸

دیدار دوره ای هیات رئیسه با دانشكده ی تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیات علمی دانشكده تربیت بدنی این دانشگاه دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 14 اسفند ماه جاری در محل این دانشكده با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

IMG_0104

طی این دیدار دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تقدیر و تشكر از اعضای دانشكده به بهره مندی از تجربیات همكاران قدیمی و توانایی نیروهای جدید تاكید نمود و با تقدیر از اجرای برنامه سلامت در طی یك سال اخیر در خصوص اهمیت این طرح و ارتباط موثری كه با شهر برقرار نمود ابراز امیدواری كرد.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این دیدار برگزاری مسابقات ورزشی مختلف را سبب ارتقا و معرفی دانشكده و دانشگاه عنوان كرد و توجه به ورزش قهرمانی را راهی برای همگانی شدن ورزش در بین همكاران دانست.

IMG_0176

دكتر فاتح گفت: با وجود توانمندی سخت افزاری و نرم افزاری باید اقدام لازم در خصوص برنامه ریزی دقیق جهت درآمدزایی و كارآفرینی. ایشان با تأكید بر اهمیت درآمد های اختصاصی دانشگاه، خواستار افزایش این درآمدها با ارائه طرح های مختلف و اقدامات در این خصوص شد. دكتر فاتح در ادامه به اهمیت رشته تربیت بدنی پرداخت و گفت: توسعه تربیت بدنی در همه جوانب در رأس برنامه های دانشگاه است زیرا كه تقویت دانشكده تربیت بدنی تقویت نشاط، سلامت و زندگی است.

IMG_0126

در این نشست دكتر علی یونسیان رئیس دانشكده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه به ارائه گزارشی در خصوص تعداد دانشجویان، اعضای هیات علمی، كاركنان و آزمایشگاه های موجود جهت آموزش، نشریات علمی پژوهشی، تعداد مقالات، طرح های پژوهشی و ارتباط برون دانشگاهی پرداخت و با بیان اینكه تربیت بدنی و سلامت نقش موثری در شادابی محیط علمی دارد از برنامه های پیشنهادی دانشكده در خصوص تقویت تجهیزات و فضاهای آموزشی اطلاعاتی ارائه نمود و خواستار حمایت همه جانبه هیات رئیسه برای پیشبرد اهداف این دانشكده شد.

در پایان این دیدار صمیمی هیات رئیسه دانشگاه به سوالات مطرح شده از سوی اعضای هیات علمی این دانشكده پاسخ دادند.

12345