اخبار و رویدادها: تجلیل از عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود در مراسم تجلیل از جهادگران علم و فناوری

تجلیل از عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود در مراسم تجلیل از جهادگران علم و فناوری
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶- ۱۳:۴۱:۲۲



عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود موفق به کسب عنوان فعال برگزیده مراکز رشد تهران دردومین همایش تجلیل از جهادگران علم و فناوری شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم که روز شنبه ۴ آذر ۹۶ در تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار گردید؛ آقایان حجت‌الاسلام محمدیان نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، سرلشگر حسن فیروزآبادی مشاورعالی و نماینده رهبر در دستگاه دفاعی کشور، سردار میرزاده معاون دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین حضور داشتند. در این مراسم از دکتر رضا قلی پور پیوندی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود بعنوان فعال برگزیده مراکز رشد تهران تقدیر بعمل آمد.

photo_۲۰۱۷-۱۱-۲۶_۰۹-۳۹-۴۲

 

photo_۲۰۱۷-۱۱-۲۶_۰۹-۳۹-۵۴

شرکت پرتو تجهیز بعثت که به مدیریت عاملی دکتر قلی پور در زمینه طراحی و تولید محصولات و تجهیزات پرتویی مشغول بکار می باشد از سال ۱۳۹۵ مرکز تحقیق و توسعه خود را در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شاهرود و تحت حمایت پارک علم و فناوری سمنان مستقر کرده و بستر مناسبی برای فعالیت های بین رشته ای و قابل استفاده برای تمام پژوهشگران، اساتید و دانشجویان فراهم آورده است‌.

روابط عمومی کسب رتبه فعال برگزیده را به دکتر قلی پور بیوندی تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت های روزافزون را از درگاه خداوند منان طلب می نماید.

12345