اخبار و رویدادها: برگزاری آیین معارفه دانشجویان جدید الورود دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری آیین معارفه دانشجویان جدید الورود دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶- ۰۷:۵۵:۴۲

برگزاری آیین معارفه دانشجویان جدید الورود دانشگاه صنعتی شاهرود

به همت روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود با حضور هیئت رئیسه، مدیران و رؤسای دانشكده های این دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیش از ظهر روز دوشنبه 17 مهر ماه جاری آیین معارفه دانشجویان جدید الورود دانشگاه با حضور هیئت رئیسه، مدیران و رؤسای دانشكده ها در محل تالار شقایق ها با استقبال پر شور دانشجویان برگزار گردید.

در ابتدای این آئین دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تبریك و خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود به بیان توضیحاتی به منظور شناخت بیشتر دانشگاه پرداخت و گفت: دانشگاه با وجود هیات امنا، هیات ممیزه و هیات جذبی مستقل از توانمندی های ارزشمندی برخوردار است و وظیفه ما به عنوان مسئولین در دانشگاه خدمت به دانشجویان می باشد.

فاتح با اشاره به امكانات موجود در دانشگاه به توسعه زیرساخت ها ی موجود تاكید نمود و افزود: دانشگاه صنعتی شاهرود در سال های اخیر در خصوص تجهیز هر چه بهتر آزمایشگاه ها تلاش كرده است و مفتخریم كه در حال حاضر عضو شبكه آزمایشگاه های علمی ایران و عضو شبكه آزمایشگاه های فناوری راهبردی كشور هستیم.

دانشجو كار آفرین بیكار نمی ماند.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: یك ظرفیت ارزشمند به نام دانشگاه وجود دارد كه اگر چرخ كارآفرینی به گردش دراید و در این زمینه سرمایه گذاری كنیم می توانیم تحول بزرگی در اشتغال ایجاد نماییم.

وی با بیان اینكه با ظرفیت های مطلوبی كه در دانشگاه ها وجود دارد كافی است از مرحله پژوهش محور وارد فضای كار آفرینی شویم، گفت: با كارآفرین شدن دانشگاه، ارتباط بین صنعت و جامعه تقویت و باعث افزایش درآمد دانشگاه می شود و همچنین با تولید شغل جدید می توانیم اشتغال فراگیر را در دانشگاه شاهد باشیم و در كنار فناوری به تولید مهارت بپردازیم.

حجت الاسلام و المسلمین فندرسكی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریك به دانشجویان جدیدالورود با بیان روایاتی به اهمیت دانش و تلاش برای كسب آن تاكید نمود. وی با اشاره به مولفه ها و مهارت های لازم در دوران دانشجویی، رمز اصلی موفقیت را در علم آموزی دانست.

در ادامه این آئین دكتر غلامحسین كرمی مدیر تحصیلات تكمیلی، دكتر علی درخشان شادمهری مدیر كل آموزش، دكتر حجت اله احسنی طهرانی مدیر كل امور دانشجویی و دكتر رضوانی مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان در خصوص حوزه های خود به ایراد سخنرانی پرداختند.

12345