اخبار و رویدادها: برگزاري مراسم گراميداشت روز زن در دانشگاه صنعتي شاهرود

برگزاري مراسم گراميداشت روز زن در دانشگاه صنعتي شاهرود
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵- ۱۲:۵۷:۴۳

برگزاري مراسم گراميداشت روز زن در دانشگاه صنعتي شاهرود

به همت اداره كل امور فرهنگي دانشگاه صنعتي شاهرود مراسم گراميداشت روز زن و تجليل از بانوان اين دانشگاه برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، به منظور تجليل از مقام زن و سپاس گزاري از زحمات يكساله بانوان دانشگاه، اداره كل امور فرهنگي دانشگاه صنعتي شاهرود به مناسب ولادت حضرت فاطمه (س) مراسم گراميداشت روز زن و تجليل از بانوان اين دانشگاه را پيش از ظهر روز سه شنبه 24 اسفند ماه جاري با حضور اعضاي هيأت رئيسه دانشگاه در تالار اقاقيا برگزار نمود.

IMG_0153

دكتر محمد مهدي فاتح رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود با اشاره به ولادت حضرت فاطمه (س)، روز زن را به بانوان دانشگاه تبريك گفت و بخشي از افتخارات دانشگاه را مرهون زنان پرتلاش و توانمند دانست.

IMG_0125

دكتر فاتح آموزش را مبناي هر تحولی عنوان نمود و به اهميت تربيت نسل جوان به واسطه مادران تاكيد كرد و گفت: براي رفع بيكاري بايد فرزندانمان را با اعتماد به نفس بالا و با فكر و تدبير پرورش دهيم. رئيس دانشگاه بانوان را مظهر پاكي، عفت، مهرباني و شكوفايي دانست و افزود: براي بزرگ شدن جامعه بايد تكريم بانوان را در اولويت قرار دهيم زيرا كه انسان در فضاي تكريم رشد بهتري خواهد داشت.

IMG_0127

در اين مراسم دكتر فاتح به ارائه گزارشي از فعاليت هاي دانشگاه در طول سال جاري پرداخت و خاطر نشان كرد: مسئوليت ما حفظ آبرو و جايگاه دانشگاه است و خوشحايم كه يك سال را با موفقيت و پيشرفت در بخش هاي مختلف دانشگاه پشت سر گذاشته ايم و توانستيم از ظرفيت آئين نامه ها به خوبي استفاده كنيم.

 

در ادامه اين مراسم آقاي مقيمي شاعر و مداح اهل بيت به شعرخواني در مدح حضرت فاطمه (س) و دكتر مجيد گلي روانشناس و استاد دانشگاه به راهكارهاي ايجاد نشاط در زندگي پرداخت.

12345