اخبار و رویدادها: آغاز ثبت نام وام تحصیلی و مسکن دانشجویی در دانشگاه صنعتی شاهرود

آغاز ثبت نام وام تحصیلی و مسکن دانشجویی در دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴- ۰۸:۱۶:۰۸

آغاز ثبت نام وام تحصیلی و مسکن دانشجویی در دانشگاه صنعتی شاهرود

مدیر امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود از آغاز ثبت نام وام تحصیلی و مسکن به دانشجویان دوره روزانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر حجت احسنی طهرانی با اعلام زمان ثبت نام وام تحصیلی و مسکن به دانشجویان روزانه این دانشگاه افزود: متقاضیان می تواند از تاریخ نوزدهم دی ماه تا هفدهم بهمن ماه سال جاری جهت ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

وی تحویل تعهد محضری به صندوق رفاه دانشجویان تا حداکثر هفدهم بهمن، افتتاح حساب بانکی در بانک تجارت شعبه دانشگاه و ثبت در سیستم سامانه خدمات دانشجویی را از جمله شرایط واگذاری وام تحصیلی و مسکن عنوان کرد.

دکتر احسنی طهرانی با بیان اینکه دانشجویان متقاضی وام مسکن باید فاقد خوابگاه بوده و کپی اجاره نامه معتبر را حداکثر تا تاریخ هفدهم بهمن ماه به امور دانشجویی ارائه کنند اضافه کرد: متقاضیان وام های ضروری، ودیعه مسکن متاهلی دوره روزانه و وام ازداوج نیز باید به صورت حضوری به امور دانشجویی مراجعه کرده و مدارک معتبر خود را ارائه دهند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود تصریح کرد: دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری متقاضی دریافت وام هم باید فاقد بدهی معوقه و یا جریمه دیرکرد باشند.

وی افزود: با توجه به دستور العمل صندوق رفاه، کلیه دانشجویان جهت تکمیل مشخصات محل سکونت خود باید به سایت http://bp.swf.ir مراجعه و سپس نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام و اطلاعات مربوطه را وارد کنند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در پایان خاطر نشان کرد: دانشجویانی که تا کنون تعهد محضری صندوق رفاه دانشجویان را به امور دانشجویی ارائه کرده اند ولی کپی حکم استخدامی و فیش حقوقی ضامن خود را به امور دانشجویی تحویل نداده اند می توانند تا تاریخ هفدهم بهمن ماه سال جاری در این زمینه اقدام کنند.

12345