اخبار و رویدادها: برگزاری اختتامیه جشنواره حرکت در دانشگاه شاهرود+ تصویر

برگزاری اختتامیه جشنواره حرکت در دانشگاه شاهرود+ تصویر
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴- ۰۹:۳۲:۱۸



ناظر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه شاهرود از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره حرکت با حضور مدیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه شاهرود، مسئولین و دانشجویان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه شاهرود، آیدا غروی افزود: در مراسم اختتامیه جشنواره حرکت که با حضور کلیه انجمن های علمی دانشجویی این دانشگاه در تالار لاله برگزار شد از افتخار آفرینان و تلاشگران انجمن ها قدردانی و برترین ها نیز تجلیل شدند..









وی تصریح کرد: با نظر سنجی دبیران انجمن ها، غرفه برتر جشنواره حرکت  تعلق گرفت  به انجمن معدن و انجمن کامپیوتر نیز به عنوان انجمن برتر در سال 93-94 معرفی شد.

وی با بیان این که هر ساله در جشنواره حرکت  سه دبیر برتر سال نیز  انتخاب می شوند اظهار داشت: امسال نیز از میان چهار کاندیدا، از جمله  آیدا غروی دبیر انجمن زبان،  امیر سلیمانی دبیر انجمن مکانیک، علی یاری دبیر انجمن معدن و میلاد نقد علی دبیر انجمن شیمی، دبیر انجمن زبان به عنوان دبیر برتر سال 93-94 انتخاب و دبیر انجمن شیمی، دبیر انجمن مکانیک و دبیر انجمن معدن در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

جشنواره حرکت هر سال با هدف معرفی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه شاهرود به دانشجویان جدید الورود در این دانشگاه برپا می شود.














12345