اخبار و رویدادها: افتتاح پروژه ها در پردیس فناوری دانشگاه با حضور استاندار سمنان

افتتاح پروژه ها در پردیس فناوری دانشگاه با حضور استاندار سمنان
یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲- ۲۰:۳۰:۴۹

افتتاح پروژه ها در پردیس فناوری دانشگاه با حضور استاندار سمنان

چند طرح عمرانی و یادمان شهدا در پردیس دانشگاه شاهرود افتتاح شد

سه طرح عمرانی و یادمان شهدا در پردیس دانشگاه شاهرود افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چند طرح عمرانی و یادمان شهدا در پردیس دانشگاه شاهرود باحضور استاندار سمنان افتتاح شد.

 

رییس دانشگاه شاهرود روز یکشنبه در مراسم افتتاح این طرح ها گفت : طرح های افتتاح شده شامل مرکز رایانه و محاسبات خوارزمی در پردیس مهندسی و فناورهای نوین به مساحت دو هزار و سیصد مترمربع، منبع ذخیره آب پردیس فناوری با ظرفیت ذخیره 500 هزار لیتر آب و همچنین یادمان شهدا است.

دکتر علی مرادزاده خاطر نشان کرد یادمان شهدا در زمینی به مساحت دو هزار و پانصد مترمربع با هزینه دو میلیارد ریال ساخته شده است

وی اعلام کرد: طرح مرکز رایانه و محاسبات خوارزمی در پردیس مهندسی و فناور های نوین دانشگاه شاهرود نیز با هزینه بالغ بر 13 میلیارد ریال در دو طبقه برای استفاده تحصیلات تکمیلی ساخته شده است

مرادزاه گفت : طرح ساخت منبع ذخیره آب با هزینه بالغ بر سه میلیارد ریال انجام شد که امروز به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه شاهرود گفت : در این ایام عملیات اجرایی ساخت دانشکده برق، با زیربنای هشت هزار مترمربع و ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی نیز با زیربنای چهار هزار مترمربع آغاز می شود.

در مراسم افتتاح این طرح ها استاندار سمنان، فرماندار، ائمه جمعه شهرستان شاهرود و جمعی از مدیران کل، مسوولان دستگاه های استانی و شهرستانی حضور داشتند.



 

12345