اخبار و رویدادها: بررسی شرایط کاری بانوان در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به منظور افزایش بهره وری

بررسی شرایط کاری بانوان در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به منظور افزایش بهره وری
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳- ۱۴:۴۸:۳۱

بررسی شرایط کاری بانوان در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به منظور افزایش بهره وری

با توجه به اهمیت موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تاکید رهبرمعظم انقلاب، به درخواست مشاور رئیس دانشگاه دراموربانوان و خانواده و به منظور تبادل نظر پیرامون مسائل اداری و ارائه راهکارهای بهبود به جهت افزایش بهره وری و رضایت مندی سازمانی، نشست صمیمی معاون اداری و مالی با بانوان این دانشگاه در محل تالار کوثر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، با توجه به اهمیت موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تاکید رهبرمعظم انقلاب، ظهر روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 به درخواست مشاور رئیس دانشگاه دراموربانوان و خانواده و به منظور تبادل نظر پیرامون مسائل اداری و ارائه راهکارهای بهبود به جهت افزایش بهره وری و رضایت مندی سازمانی، نشست صمیمی معاون اداری و مالی با بانوان این دانشگاه در محل تالار کوثر برگزار شد.

دکتر محمد علی مولائی معاون اداری و مالی دانشگاه در این نشست در جمع بانوان بر توجه ویژه به این قشر تاکید کرد و گفت: انجام همزمان فعالیت های داخل و خارج از منزل توسط بانوان نوعی جهاد محسوب می شود و ما در دانشگاه با وجود محدودیت ها بر این باوریم که به مسائل و مشکلات شما با نگاه ویژه ای بپردازیم.

دکتر مولائی همچنین ابراز داشت: توجه ویژه به منابع سازمان به منظور نیل به اهداف دانشگاه از جمله مسائل قابل اهمیتی می باشد که امید داریم کلیه جامعه دانشگاهی به آن دقت کافی داشته باشند.

معاون اداری مالی دانشگاه در این نشست به اقدامات صورت گرفته تاکنون جهت تسهیل شرایط بانوان در چارچوب آئین نامه ها اشاره نمود و خاطر نشان کرد که دانشگاه در ادامه نیز با توجه به ضرورت رسیدن به بهره وری بیشتر از کلیه شرایط موجود با در نظر قرار گرفتن قوانین در راستای تحکیم بنیاد خانواده استفاده خواهد نمود.

photo_2024-05-08_14-33-58


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #نشست بانوان #معاون اداری ومالی...2
12345