اخبار و رویدادها: دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان کارگاه مهارت های زندگی ویژه کلیه دانشجویان شرق استان سمنان

دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان کارگاه مهارت های زندگی ویژه کلیه دانشجویان شرق استان سمنان
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳- ۰۹:۳۷:۴۶

دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان کارگاه مهارت های زندگی ویژه کلیه دانشجویان شرق استان سمنان

کارگاه مهارت های زندگی ویژه کلیه دانشجویان شرق استان سمنان به همت و میزبانی دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، کارگاه مهارت های زندگی ویژه کلیه دانشجویان شرق استان سمنان به همت و میزبانی دفتر نهاد مقام معظم رهبری این دانشگاه روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه جاری در محل تالار خرقانی معاونت پژوهشی واقع در پردیس مهندسی فناوری های نوین برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن به مشارکت استانداری در برگزاری این کارگاه اشاره نمود و گفت: دفتر نهاد دانشگاه در راستای منویات مقام معظم رهبری و اهمیت ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی  و همچنین ضروریت کسب مهارت های زندگی اقدام به برگزاری این کارگاه نمود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به بازدید دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه از این کارگاه و تاکید ایشان به ادامه روند برگزاری این قبیل کارگاه ها در سطح دانشگاه پرداخت و بیان کرد: طبق نظرسنجی های صورت گرفته توسط دانشجویان، رضایت حداکثری پس از اتمام کارگاه صورت گرفته است که امید داریم در ادامه نیز با ایجاد شرایط لازم این روال در دانشگاه محقق شود.

لازم به ذکر است، عناوین مهارت خود شناسی و مهارت افزایش هوش هیجانی با تدریس دکتر گلی، مهارت انتخاب با تدریس دکتر پیاده کوهسار، مهارت حل مساله و تصمیم گیری و مدیریت زمان با تدریس دکتر شاکری از جمله موضوعات ارائه شده در این جلسه بود.

2


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #میزبان #کارگاه #مهارت های زندگی #دانشجویان شرق استان سمنان #...3
12345