اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم گرامیداشت مقام شامخ شهید در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری مراسم گرامیداشت مقام شامخ شهید در دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲- ۱۱:۳۰:۲۸

برگزاری مراسم گرامیداشت مقام شامخ شهید در دانشگاه صنعتی شاهرود

 مراسم گرامیداشت مقام شامخ شهید با حضور کارکنان شاغل منتسب به خانواده های شهدا، در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مراسم گرامیداشت مقام شامخ شهید با حضور دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه، هیئت رئیسه، کارکنان شاغل منتسب به خانواده های شهدا و تعدادی مسئولین در روز چهارشنبه 23 اسفند ماه جاری در سالن اجتماعات کوثر این دانشگاه برگزار شد.

دکتر مرتضی ایزدی رئیس دانشگاه در این مراسم ضمن تبریک ایام ماه پرفیض رمضان و پیشاپیش سال نو شمسی، روز شهید را یادآور زحمات شهیدان در تاریخ انقلاب عنوان کرد و به توضیحاتی در خصوص چگونگی تاسیس  بنیاد شهید در سال 58 پرداخت و گفت: روز شهدا روز یاداوری مردان ایثارگری است که با اهدا خون خود موجب حفظ عزت و سربلندی ایثار و شهدا و نظام جمهوری اسلامی ایران شدند. وی شهادت را رسیدن به سرچشمه نور عنوان نمود و تاکید داشت که شهیدان زنده هستند و هرگز نمی میرند و در راه خدا روزی خواهند خورد.

دکتر ایزدی فرد ضمن اشاره به مواجه نهال نوپا انقلاب طی 43 سال گذشته با طوفان های مختلف و سخن شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، نظام جمهوری اسلامی را حرمی دانست که حفظ و صیانت از آن تاکنون موجب عبور از موانع شده و رسیدن به قله را نزدیک عنوان کرد و ابراز داشت: گاهی زحمت نگه داشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست و اثر و جایگاه شما برای ادامه راه بسیار موثر خواهد بود.

ایشان در پایان سخنان خود به داشتن رفتار و منشی شهیدوار در محیط دانشگاه پرداخت و ابراز امیدواری کرد که به برکت دلسوزی و توجه به این منش، دانشگاه و به دنبال آن نظام اسلامی بتواند به خوبی مسیر خود را طی کند و به رشد و پیشرفت برسد.

در ادامه این جلسه تعدادی از خانواده شهدا نظرات و پیشنهادات خود را با رئیس دانشگاه و مسئولین حاضر در جلسه مطرح نمودند و در پاسخ عنوان شد که در تلاشیم تا کلیه درخواست های قانونی کارکنان شاغل منتسب به خانواده های شهدا محقق شود.

3

photo10369528384


کلمات کلیدی: #مراسم #گرامیداشت #مقام شامخ شهید #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345