اخبار و رویدادها: پیام قدردانی رئیس دانشگاه از مشارکت حداکثری مجموعه دانشگاه صنعتی شاهرود در انتخابات 11 اسفند 1402

پیام قدردانی رئیس دانشگاه از مشارکت حداکثری مجموعه دانشگاه صنعتی شاهرود در انتخابات 11 اسفند 1402
یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲- ۱۵:۵۵:۱۲

پیام قدردانی رئیس دانشگاه از مشارکت حداکثری مجموعه دانشگاه صنعتی شاهرود در انتخابات 11 اسفند 1402

دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در پیامی از مشارکت حداکثری دانشگاهیان بویژه مجموعه دانشگاه صنعتی شاهرود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز ملت شریف ایران بویژه دانشگاهیان در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت نمود و یکبار دیگر آگاهانه و بهنگام، دفاع جانانه‌ی خود از نظام اسلامی را به همگان نشان داد و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساخت.

اینجانب ضمن تقدیر از حضور پرشور و شعور مردم شریف ایران و همچنین شما همکاران فهیم ،آگاه و دانشجویان گرامی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ،صمیمانه قدردانی می نمایم و امیدوارم این مجلس با همکاری دولت انقلابی و مردمی، گام‌های موثری را برای شکوه، عظمت و اقتدار ملت ایران بردارد.

احساس تکلیف شما مردم فهیم برای تعیین سرنوشت خود، استمرار سربلندی، اقتدار و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم خواهدزد .از زحمات و مساعی کلیه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات که با تلاش و همراهی خود، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، پرشور و باشکوه را فراهم کردند، تشکرنموده و از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را مسالت دارم.

 

مرتضی ایزدی فرد

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود

12345