اخبار و رویدادها: کسب مقام سوم دانشگاه صنعتی شاهرود در مسابقات فوتسال دانشگاه های منطقه9 کشور

کسب مقام سوم دانشگاه صنعتی شاهرود در مسابقات فوتسال دانشگاه های منطقه9 کشور
یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲- ۱۰:۴۳:۱۳

کسب مقام سوم دانشگاه صنعتی شاهرود در مسابقات فوتسال دانشگاه های منطقه9 کشور

مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه های منطقه 9 کشور از تاریخ 5 لغایت 10 اسفندماه 1402 با حضور 9 تیم از دانشگاه های منطقه 9 کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود  برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و به نقل از دکتر رجبی مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه ورزشی، مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه های منطقه 9 کشور از تاریخ 5 لغایت 10 اسفندماه 1402 با حضور 9 تیم از دانشگاه های منطقه 9 کشور برگزار گردید.

 در این مسابقات تیم ها در دو گروه 4 و 5 تیمی در مرحله مقدماتی قرار گرفتند و پس از 16 بازی 4 تیم دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه بیرجند، دانشگاه فردوسی و دانشگاه خیام به  مرحله نیمه نهایی مسابقات راه یافتند.

در این مرحله دانشگاه خیام توانست در با یک بازی برتر دانشگاه بیرجند را از پیش رو بردارد و به فینال مسابقات راه یابد در ادامه نیز در بازی دوم دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه فردوسی مشهد روبروی یکدیگر صف آرایی کردند و در این بازی زیبا و جذاب که با حضور 500 تماشاگر برگزار شد، درحالی تیم دانشگاه صنعتی شاهرود با نتیجه 3 بر2  از تیم دانشگاه فردوسی جلو بود که در 5 ثانیه  مانده به پایان بازی یک گل دریافت کرد و بازی در وقت های قانونی با تساوی به پایان رسید و در نهایت در ضربات پنالتی این تیم فردوسی بود که توانست برنده بازی شود و به فینال مسابقات راه یابد.

در روز پایانی مسابقات و در فینال دانشگاه خیام توانست با نتیجه پنج بر صفر دانشگاه فردوسی را شکست دهد و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

در بازی رده بندی نیز این تیم دانشگاه صنعتی شاهرود بود که در یک بازی برتر توانست با نتیجه هفت برصفر تیم دانشگاه بیرجند را شکست داده  و مقام سوم مسابقات را از آن خود نماید.

علیرضا الله نیا سماکوش، رضا زاهدی، مهدی اسماعیلی، دانیال صائمی، امیر حسین معینی طرقی، حامد نوری، علی مرادی، جاوید خالق وردی، سجاد فدائی، علی اجودانی، سید محمد رضا کمالی و مصطفی موسوی اعضای تیم فوتسال با همراهی حسین فرهادی پور به عنوان مربی و هادی باقری به عنوان سرپرست تیم فوتسال دانشگاه صنعتی شاهرود در این مسابقات حضور یافتند.

2photo10080586162


کلمات کلیدی: #مقام سوم #دانشگاه صنعتی شاهرود #مسابقات فوتسال #دانشگاه های منطقه9 کشور #...3
12345