اخبار و رویدادها: بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت انتخابات

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت انتخابات
پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲- ۰۸:۱۷:۱۲

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت انتخابات

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت انتخابات

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت انتخابات

 

بسمه تعالی

قرآن کریم، سوره سبأ، آیه 46: قُل إِنَّما أَعِظُکُم بِواحِدَةٍ أَن تَقوموا لِلَّهِ مَثنى وَ فُرادى... [اى پیامبر،] بگو: من شما را فقط به یک حقیقت پند مى‌دهم و آن اینکه دو دو و یکی یکی براى خدا به پا خیزید...

مقام معظم رهبری (دامت برکاته): انتخابات و رأی دادن، وظیفه شرعی، ملی و انقلابی، جشن ملی و احقاق حق آحاد مردم برای دخالت در سرنوشت کشورشان است.

 

همکاران گرامی، دانشجویان عزیز و ملت شریف ایران

حال که کشور ما به یاری خدا از گذرگاههای سخت عبور نموده و اکنون در یک پیچ تاریخی تمدنی قرار دارد، لازم است بنابر توصیه مقام معظم رهبری، در انتخابات که رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است، شرکت نموده و بار دیگر با حضور و مشارکت گسترده و هوشمندانه خود، امنیت کشور را بیمه نمایند. بی شک در درجه اول مشارکت فعال در انتخابات پیش رو و در درجه بعدی انتخاب افراد اصلح، تأثیر مستقیمی در شرایط آینده کشور دارد. بویژه، حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه قوی برای نظام می باشد و کشور را در برابر هجمه های بیشتر سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بیمه و حفظ می کند. مردم عزیز ما خوب می دانند که لازمه هرگونه پیشرفت اقتصادی و رفاه عمومی وجود امنیت پایدار بوده و انتخابات قوی امنیت آفرین است. ان شالله این بار نیز ملت شریف ایران با حضور در پای صندوقهای رأی و انتخابهای آگاهانه، از حق قانونی و شرعی خود استفاده نموده و بخاطر احترام به خون شهدا و عشق و علاقه به وطن در این کارزار خواهند درخشید و دشمنان در حال افول را بار دیگر مأیوس خواهند نمود، بحول و قوه الهی. ما با اعتقادات قلبی و عشق به وطن، به آینده کشور امیدواریم و برای همین در انتخابات شرکت می کنیم. به امید حضور حماسه آفرین همگان در روز 11 اسفند 1402 و امید به آینده روشن برای ایران اسلامی عزیز و مقتدر.

                                                                                                  والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

                                                                                       کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود

 

12345