اخبار و رویدادها: بزرگداشت روز مهندس و تقدیر از مهندسین دفتر طرح های عمرانی دانشگاه صنعتی شاهرود

بزرگداشت روز مهندس و تقدیر از مهندسین دفتر طرح های عمرانی دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲- ۱۵:۰۵:۰۱

بزرگداشت روز مهندس و تقدیر از مهندسین دفتر طرح های عمرانی دانشگاه صنعتی شاهرود

طی جلسه ای با حضور هیات رئیسه نشستی به مناسبت سالروز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس و تقدیر از مهندسین دفتر طرح های عمرانی دانشگاه صنعتی شاهرود، صبح روز سه شنبه 8 اسفند ماه جاری در محل تالار کوثر این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، طی جلسه ای با حضور هیات رئیسه نشستی به مناسبت سالروز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس و تقدیر از مهندسین دفتر طرح های عمرانی دانشگاه، صبح روز سه شنبه 8 اسفند ماه جاری در محل تالار کوثر این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدا این نشست حجت السلام و المسلمین فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، ضمن تبریک ایام شعبانیه و تقدیر از زحمات مهندسین دفتر طرح های عمرانی دانشگاه به بیان فضیلت های ماه رمضان عنوان نمود و با اشاره به روایتی، ماه شعبان را منصوب به نبی اکرم اسلام (ص) دانست و دو ماه رجب و شعبان را دروازه ای جهت ورود به ماه مبارک رمضان بیان کرد.

مهندس رضائی رئیس دفتر طرح های عمرانی دانشگاه در این دیدار ضمن تقدیر به جهت برگزاری این جلسه به معرفی همکاران این حوزه پرداخت و در ادامه به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این دفتر پرداخت.

دکتر محمد علی مولائی معاون اداری و مالی دانشگاه نیز این روز را بهترین فرصت برای قدرشناسی از زحمات مهندسین عنوان نمود و ضمن اشاره به اختصاص حجم گسترده ای از زحمات در خصوص نگهداری و امورات عمرانی دانشگاه، خواستار ایجاد روش های نو از پیشنهاد تا عمل در فعالیت های مربوط به تعمیر و نگهداری شد.

دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، در ابتدا صحبت به اعیاد ماه شعبان اشاره نمود و حلول ماه رمضان را پیشاپیش تبریک گفت و وظایف و امور محوله بر دفتر طرح های عمرانی دانشگاه را موجب توسعه دانشگاه در چهار پردیس عنوان کرد. وی در ادامه به بیان توضیحاتی در خصوص اقدامات موثر و پروژه های صورت گرفته پرداخت و خواستار این موضوع شد که همکاران بحث بهره وری، کاهش انرژی و همچنین ارتقا بهره وری را سرلوحه امور قرار دهند.

 


کلمات کلیدی: #بزرگداشت روز مهندس #تقدیر از مهندسین #دفتر طرح های عمرانی #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345