اخبار و رویدادها: تاکید معاون اداری و مالی دانشگاه بر حفظ سرمایه های انسانی توانمند، متعهد و متخصص در سازمان

تاکید معاون اداری و مالی دانشگاه بر حفظ سرمایه های انسانی توانمند، متعهد و متخصص در سازمان
دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲- ۱۰:۳۸:۰۵

تاکید معاون اداری و مالی دانشگاه بر حفظ سرمایه های انسانی توانمند، متعهد و متخصص در سازمان

نشست مشترک دکتر محمد علی مولائی معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود با رئیس و دبیر شورای صنفی و همچنین رئیس اداره روابط عمومی این دانشگاه بمنظور بازنگری در شیوه نامه انتخاب کارمند نمونه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، نشست مشترک دکتر محمد علی مولائی معاون اداری و مالی این دانشگاه با رئیس و دبیر شورای صنفی و همچنین رئیس اداره روابط عمومی با هدف بازنگری در شیوه نامه انتخاب کارمند نمونه بمنظور تقویت سرمایه های انسانی توانمند و متخصص در دانشگاه روز شنبه 23دی ماه سال جاری برگزار و بحث و تبادل نظر در راستای اهداف جلسه صورت گرفت.

معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود در این نشست کاربردی، خاطر نشان کرد: هسته انگیزشی موجود در سرمایه انسانی باعث افزایش بهره‌وری سازمان خواهد بود و شورای صنفی می تواند نقش موثری در انعکاس نظرات همکاران در تدوین و بازنگری مجدد آیین نامه نظام ارزیابی کارکنان (که در حال حاضر توسط مدیر امور اداری در حال انجام است) و شیوه نامه انتخاب کارمند نمونه دانشگاه داشته باشد.

در ادامه این نشست پیرو دغدغه های مطرح شده، مهندس رضا رمضانیان رئیس شورای صنفی، مهندس مهدی زارعی دبیر شورای صنفی و مهندس سعید موتابیان رئیس اداره روابط عمومی به بیان نقطه نظرات خود  و همکاران پرداختند و در همین راستا پیشنهاداتی درخصوص شیوه نامه انتخاب کارمند نمونه بر اساس استفاده از نتایج ارزیابی سالانه و مستندات ارائه گردید.

لازم به ذکر است این هم‌اندیشی‌ها به طور مستمر از سمت معاون اداری و مالی و همچنین مدیر اداری دانشگاه با اعضای شورای صنفی کارکنان و افراد صاحب نظر در جهت تدوین و بازنگری مجدد آیین نامه انتخاب کارمند نمونه و نظام ارزیابی کارکنان ادامه خواهد یافت.

 5074f2da-2af8-405f-bc77-85a0f950a385

 

 

 


کلمات کلیدی: #تاکید #معاون اداری و مالی #دانشگاه #حفظ سرمایه ها #توانمند #متعهد #متخصص #...3
12345